دانشگاه آرمانی مأموریت مهمی در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم دارد


دانشگاه آرمانی مأموریت مهمی در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم دارد

رئیس‌دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: دانشگاه آرمانی حامل مأموریت‌های مهم کشور در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و باید موتور پیش‌برنده کشور به آن اهداف باشد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ۱۸ بهمن با حضور مجازی در اولین همایش ملی «دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب» به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ۷ محور را بیان کرده‌اند که همه آنها به‌نوعی متوجه دانشگاه است.

رئیس‌دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور اضافه کرد: دانشگاه آرمانی دانشگاهی است که از نظر علمی پیشرو و در تربیت کادر موردنیاز انقلاب اسلامی پیشگام باشد.

رستمی اظهار کرد: تربیت کادر دارای صلاحیت برای مدیریت در جامعه اسلامی نیازمند لوازمی است که تعهد و تخصص لوازم آن هستند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به گذشته، به انقلاب اسلامی و به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره شده است، تصریح کرد: دشمنان نسبت به اثرات و الگودهی انقلاب اسلامی به ملت‌های تحت استعمار دنیا آگاه شده‌اند به همین دلیل دشمنی آنها فزون‌تر شده است.

رئیس‌دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ادامه داد: توجه به نقش دانشگاه در مأموریت‌های گام دوم انقلاب اسلامی اتفاق ارزشمندی است که دانشگاه محقق اردبیلی به آن پرداخته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: دانشگاه آرمانی باید بر پایه علم و عمل تأسیس شود تا بتواند با علم خود، مشکلات جامعه را مرتفع کند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با بیان اینکه دانشگاه آرمانی دانشگاهی است که بتواند سرنوشت و آینده کشور را تأمین کند، اضافه کرد: هر کشوری که پیشرفت کرده است با علم به این مهم دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تربیت نسل سالم از دیگر مسئولیت‌های مهم دانشگاه آرمانی است، ادامه داد: ترویج مبانی دینی و اسلامی در جامعه هم از مأموریت‌های مهم دانشگاه آرمانی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی