رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: امنیت امروز ما به برکت خون شهداست


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: امنیت امروز ما به برکت خون شهداست

مهاباد -ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: امنیت امروز ما به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی شهدای دفاع از حرم ولایت است.

ناصر عتباتی روز دوشنبه در دیدار با خانواده نخستین شهید اهل سنت مدافع حرم در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شهادت افتخار بزرگی بوده که در دفاع از حریم اهل بیت نصیب این شهید بزرگوار شده است.

وی ادامه داد: دفاع و مقابله با داعش کار بزرگی بود که این شهید عزیز و شهدای مدافع حرم رقم زدند و ما و همه مردم مدیون خون این شهیدان هستیم و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند.

در این دیدار رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تقدیم لوح تقدیری از خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

شهید اسماعیل شجاعی اولین شهید اهل سنت مدافع حرم است که در ۱۳ بهمن ۹۴ در سوریه و در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بررسی مشکلات شهرداری و شورای شهر بوکان با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: امنیت امروز ما به برکت خون شهداست

ناصر عتباتی در این جلسه گفت: استفاده از ظرفیت دادگستری توسط شورای شهر و شهرداری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر و مطلوب به مردم فرصت مغتنمی است که باید با هماهنگی و تعامل بیشتر قدر دانسته شود.

وی افزود: هم اعضای شورا و هم شهرداری باید مشکلات مرتبط را منعکس کنند تا در شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان طرح وبرای آن اتخاذ تصمیم شود.

وی با بیان اینکه مشکلات شهرداری مشکل مردم است گفت: این امور که عام المنفعه و خدمات عمومی هستند در واقع مشکل همه دستگاه‌ها محسوب می شوند و باید با احساس مسوولیت کمک کرد تا امور مردم حل و فصل شوند.

بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.


منتخب امروز


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان