قیمت سامسونگ گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های گلکسی اس 22 لو رفت


قیمت سامسونگ گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های گلکسی اس 22 لو رفت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 22 را نهم فوریه معرفی خواهد کرد. کمتر از دو روز مانده به معرفی این سری، حالا اطلاعات دقیقی درباره قیمت گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های این سری افشا شده است. گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و S22 Ultra سامسونگ پس از مدت‌ها انتظار و افشای بسیاری... نوشته قیمت سامسونگ گلکسی S22 Ultra و دیگر...

سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 22 را نهم فوریه معرفی خواهد کرد. کمتر از دو روز مانده به معرفی این سری، حالا اطلاعات دقیقی درباره قیمت گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های این سری افشا شده است.

گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و S22 Ultra سامسونگ پس از مدت‌ها انتظار و افشای بسیاری از اطلاعات مهم این سری سرانجام روز بیستم بهمن ماه معرفی خواهد شد. همان طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، قبل از معرفی اطلاعات دقیق‌تری درباره سری گلکسی اس 22 سامسونگ منتشر خواهد شد. حالا قیمت دقیق گوشی‌های گلکسی S22 اولترا و دیگر برادرانش در کشور کره جنوبی مشخص شده است.

معمولا نسخه‌های مخصوص بازارهای کره جنوبی و ایالات متحده گوشی‌های سامسونگ وارد بازار کشورمان نمی‌شوند. اما دانستن قیمت گلکسی S22 Ultra، اس 22 پلاس و اس 22 معمولی در کره جنوبی و آمریکا می‌تواند به دانستن قیمت این سری در کشورمان کمک کند. خبرگزاری معتبر کره‌ای ET News توانسته به قیمت سری پرچمدار گلکسی S22 در کشور کره جنوبی دست پیدا کند.

قیمت سامسونگ گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های گلکسی اس 22 لو رفتقیمت سامسونگ گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های گلکسی اس 22 لو رفت

گوشی‌های این سری پرچمدار در بازار اروپا با 20 درصد مالیات به فروش می‌رسند. در بازار کشورهایی مانند کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا، خبری از چنین مالیات‌هایی نیست. پس ممکن است قیمت سری گلکسی اس 22 در اروپا و دیگر کشورها کمی متفاوت باشد.

قیمت گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و S22 Ultra

مطالب منتشر شده نشان می‌دهند سامسونگ نسخه پایه سری گلکسی اس 22 را در کشور کره جنوبی با قیمت حدودی 823 دلار عرضه خواهد کرد. احتمالا در بازارهای جهانی این گوشی با قیمت 799 دلار به فروش برسد. نسخه پلاس سری Galaxy S22 نیز در بازار کره و ایالات متحده با قیمت 999 دلار عرضه می‌شود.

قیمت سامسونگ گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های گلکسی اس 22 لو رفتقیمت سامسونگ گلکسی S22 Ultra و دیگر مدل‌های گلکسی اس 22 لو رفت

گلکسی S22 Ultra سامسونگ نیز در نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی در کره جنوبی با قیمت حدودی 1210 دلار و در بازار ایالات متحده و دیگر کشورها با قیمت حدودی 1199 دلاری فروخته می‌شود. نسخه مجهز به 256 گیگابایت این گوشی پرچمدار سامسونگ نیز در کره جنوبی با قیمت 1333 دلار و در ایالات متحده آمریکا با قیمت 1299 دلار روانه بازار خواهد شد.

فعلا پرچمدارهای سامسونگ گران نمی‌شوند

همان طور که مشاهده کردید، سامسونگ گوشی های گلکسی S22، S22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا را با قیمت مشابه با سری گلکسی S21 به بازار عرضه می‌کند. با وجود افزایش قیمت قطعات مهمی مانند تراشه‌های مورد نیاز به دلیل بحران جهانی و مشکلاتی که در زنجیره تامین سامسونگ وجود داشته، فعلا خبری از افزایش قیمت دلاری گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ نیست. با توجه به این موارد، سری گلکسی با قیمتی منطقی و معقول روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید : مشخصات دوربین گلکسی S22 و گلکسی اس 22 پلاس فاش شد

البته با وجود تمام پیشرفت‌های مثبت سری گلکسی S22 در مقایسه با گذشته، مشکلاتی نیز وجود دارند. برای مثال حافظه داخلی نسخه پایه گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس می‌توانست بیشتر باشد. همچنین باتری‌های این دو مدل در مقایسه با برخی از رقبایشان کم ظرفیت‌تر به نظر می‌رسند. اما باید منتظر عملکرد سری گلکسی S22 و بررسی دقیق آن باشیم. پس از معرفی سری گلکسی اس 22، می‌توانید بررسی‌های دقیق گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ را در وبسایت گجت نیوز مشاهده کنید.

منبع :sam mobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید