سه قطعه از جاده دوبانده خاش به زاهدان تامین اعتبار شد


سه قطعه از جاده دوبانده خاش به زاهدان تامین اعتبار شد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخشهای کورین و نصرت آباد زاهدان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه قطعه از جاده دوبانده خاش به زاهدان از محدوده تودک تفتان تا جون آباد زاهدان تامین اعتبار شده است.

به گزارش ایسنا- اسماعیل حسین زهی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: این محور هم اینک 10 هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه دارد و ان شاءالله با انتخاب پیمانکاران قوی عملیات اجرایی آن آغاز می شود، بنابراین در ایام دهه فجر یک نوید بزرگ برای مردم خوب و نجیب استان است.

وی اظهار داشت: دوبانده کردن محور خاش به زاهدان از مطالبات به حق مردمی بوده، امیدواریم با تلاش های مسوولان در دولت مردمی شاهد توسعه همه جانبه منطقه باشیم.

حسین زهی اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت ها از آرزوهای دیرینه مردم محروم منطقه خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان بوده، بنابراین از دولت محترم انتظار داریم به مطالبات به حق مردمی ویژه تر پاسخ بدهند و شاهد دوبانده شدن تمام محورهای مواصلاتی خاش به زاهدان و خاش به میرجاوه و خاش به ایرانشهر و خاش به سراوان و تکمیل پروژه راه خاش به گوهرکوه و بزمان و حوزه جنوب کرمان باشیم.

حسین زهی ادامه داد: در کمیسیون عمران مجلس و با پیگیری های مستمر و ارتباط گیری با وزیران و با حمایت های آقای استاندار تلاش می کنیم شاخص های توسعه ای استان را ارتقاء دهیم و ان شاءالله با همت مسوولان در دولت مردمی تحقق این امر نیز دور نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟