بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر بهره‌برداری شد


سمنان- ایرنا- بیمارستان 85 تختخوابی 15 خرداد شهرستان مهدیشهر استان سمنان...
سمنان- ایرنا- بیمارستان 85 تختخوابی 15 خرداد شهرستان مهدیشهر استان سمنان روز سه‌شنبه همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با حضور استاندار سمنان و مسوولان شهرستانی بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۸۵ تختخوابی ۱۵ خرداد مهدیشهر در قالب طرحهای افتتاحی این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر، کامران قدس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی، شهرستانی به صورت رسمی افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درباره این طرح گفت: با توجه به تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان به عنوان متولی اصلی ساخت و همچنین تجهیز این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز به صورت رسمی این بیمارستان با حضور مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی افتتاح شد.

قدس با اشاره به این که بیمارستان ۱۵ خرداد در زمینی به مساحت ۳ هکتار و زیربنای ۸۶۰۰ متر مربع با اعتبار یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال جهت ساخت و تجهیزبنا شد، گفت: این بیمارستان با چهار طبقه در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شد و با ۸۵ تخت بیمارستانی شامل بخش اورژانس، بستری، ویژه، اتاق عمل، رادیولوژی پذیرای مراجعان شهرستان مهدیشهر است.

بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر بهره‌برداری شد

وی با قدردانی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در راستای همراهی به ساخت و راه اندازی بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر تصریح کرد: امیدوارم با پذیرش بیماران و مراجعان، یکی از دغدغه های بحق و مهم مردم شهرستان مهدیشهر رفع شود.

امروز در آیینی به طور همزمان ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان مهدیشهر با صرف اعتبار ۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و آغاز شد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته