اعضای بدن یک جوان 22 ساله قزوینی به بیماران نیازمند اهدا شد


اعضای بدن یک جوان 22 ساله قزوینی به بیماران نیازمند اهدا شد

قزوین - ایرنا - مدیر اداره نظارت و اعتباربخشی امور درمان و رییس واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اعضای بدن یک جوان 22 ساله قزوینی که مرگ مغزی وی به تایید پزشکان اعضای تیم پیوند رسیده بود ، به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش ایرنا، دکتر ابوالفضل ابراهیمی روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: با تایید مرگ مغزی، خانواده متوفی برای اهدای کبد، کلیه ها و نسوجش رضایت دادند و پیکر این مرحوم برای اهدای عضو به تهران منتقل شد.

وی یادآورشد: متوفا احمدرضا خشکجانی جوان ۲۲ ساله ای بود که در سانحه تصادف مصدوم و در مرکز آموزشی درمانی شهیدرجایی بستری و متاسفانه دچار مرگ مغزی شد.

به گفته دکتر ابراهیمی، علی رغم تلاشهایی که برای نجات جان این جوان صورت گرفت، مرگ مغزی وی توسط تیم پیوند تایید و در نهایت با اخذ رضایت از خانواده و هماهنگی های لازم توسط کوردیناتور تیم پیوند، بامداد نوزدهم بهمن ۱۴۰۰ پیکر این ایثارگر برای اهدای اعضای بدن به تهران اعزام شد.

رییس واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت : نهمین اهدای عضو استان قزوین در سال ۱۴۰۰ متعلق به این جوان ۲۲ ساله شد.

دکتر ابراهیمی در پایان ضمن آرزوی رحمت الهی برای این نجاتبخش ، از خانواده این مرحوم به جهت انجام این کار خداپسندانه و انساندوستانه تقدیر و تشکر کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن