نیمی از اعضای تیم ملی موی‌تای البرزی هستند


نیمی از اعضای تیم ملی موی‌تای البرزی هستند

قهرمان البرزی مسابقات موی تای جهان گفت: برای کسب کمربنددائم مسابقات king of kings  خودم را آماده می‌کنم.

مسعود مینایی قهرمان چندیدن دوره مسابقات موی تای جهان در گفت و گو با ایسنا گفت: پس از ۱۰ سال حضور در تیم ملی موی تای کشور و کسب عناوین مختلف ورزشی، در حال حاضر در مسابقات حرفه‌ای به صورت انفرادی شرکت می‌کنم و به لطف خدا در طی این مدت توانسته‌ام عناوین مختلفی در مسابقات معتبر جهانی به دست بیاورم.

قهرمان موی تای جهان در ادامه گفت: تمام زندگی ام را وقت ورزش کرده‌ام و تا زمانی که توان داشته باشم این ورزش را ادامه خواهم داد.

وی افزود: از سن ۱۵ سالگی ورزش رزمی را زیر نظر اسطوره سنگین وزن جهان استاد احمدی آغاز کردم، تمام موفقیت‌هایم را مدیون زحمات و حمایت‌های بی دریغ این استاد دلسوز و خوشنام ورزش موی تای هستم.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از اعضای تیم ملی موتای ایران از استان البرز هستند گفت: حضور قهرمانان بنامی همچون جعفر احمدی نام استان البرز را در صدر برترین‌های رزمی کشور قرارداده است.

وی بیان کرد: درحال حاضر پس از کسب کمربند موقت قهرمانی جهان، خودم برای کسب کمربند دائم مسابقات king of kings که در کشور لیتوانی برگزار می‌شود آماده می‌کنم.

به گزارش ایسنا مسعود مینایی اهل کرج است، کسب مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۲، مدال نقره مسابقات آسیایی ۲۰۱۳-مدال برنز مسابقات رزمی جهان ۲۰۱۳-مدال طلا مسابقات آسیایی ویتنام ۲۰۱۶-مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۷ و کسب کمربند موقت قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ از مهترین عناوین کسب شده توسط مسعود مینایی در مسابقات جهانی و آسیایی بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشای راز توافق راهبردی عمان و امارات/ بلندپروازی عربی در میانه جنگ خاورمیانه