کلنگ احداث 37 پروژه تولیدی در شهرستان سیب و سوران به زمین زده شد


کلنگ احداث 37 پروژه تولیدی در شهرستان سیب و سوران به زمین زده شد

عصر امروز بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، کلنگ احداث ٣6پروژه کشاورزی و یک طرح صنعت، معدن و تجارت در سیب و سوران به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا- مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران در این مراسم گفت:با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی عملیات اجرایی ساخت ٣۶ پروژه کشاورزی شامل ۲۳واحد مرغداری به ظرفیت ۶۴۰هزار قطعه ، ۸طرح گلخانه ایی به مساحت ۱۲هکتار، دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی ، یک طرح احداث مزرعه پرورش ماهی ، یک طرح احداث باغ خرمای رقم تجاری مجول و یک کارخانه کارتن سازی جمعا با سرمایه‌گذاری افزون بر ٢٩٨٠ میلیارد ریال آغاز شده است.

سپاهی تعداد واحدهای مرغداری فعال شهرستان را ۱۴واحد به ظرفیت ۲۹۵۰۰۰قطعه واحدهای مرغداری در حال ساخت را ۱۵واحد به ظرفیت ۵۰۰هزار قطعه با پیشرفت فیزیکی ۱۰تا۹۵درصد اعلام کرد.

محمد حنیف سپاهی افزود: همچنین به منظور تکمیل زنجیره تولید مرغ یک واحد کارخانه خوراک طیور در شهرستان سیب وسوران و به منظور تسهیل در دسترسی به نهاده های دامی و یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور در این شهرستان احداث می شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

1516 نفر در انتخابات شوراهای شهر سیستان و بلوچستان نام‌نویسی کردند