طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی سروستان و استهبان افتتاح شدند


طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی سروستان و استهبان افتتاح شدند

شیراز- ایرنا- همزمان با دهه مبارک فجر، از 6 طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک صنعتی سروستان (شهرک شماره یک و دو سروستان) و شهرک صنعتی استهبان با مجموع اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، پنجشنبه در این آیین گفت: سه طرح‌ شهرک صنعتی سروستان شامل شبکه فاضلاب فاز یک، توسعه و تکمیل زیرسازی و جدول گذاری فاز دوم شهرک صنعتی شماره دو و اجرای شبکه روشنایی شهرک صنعتی شماره یک است.
احد فتوحی ادامه داد: این سه طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال و با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی سروستان اجرا شده است.
او اظهار داشت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره دو سروستان برای جذب سرریز سرمایه‌گذاری شهرک صنعتی بزرگ شیراز آماده می‌شود.
طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی سروستان و استهبان افتتاح شدند
ایجاد ۶۶ فرصت شغلی در شهرک صنعتی استهبان
معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی فارس در این آیین گفت: این طرح‌ها شامل واحد تولید بطری، سردخانه، سورتینگ و بسته بندی انجیر و تولید بتن سیال آماده است.
عباس برنهاد افزود: این سه طرح با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال انجام شده و برای ۶۶ نفر نیز فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: تاکنون در شهرک صنعتی استهبان، ۵۱ قرارداد با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۲۰واحد با اشتغال ۴۶۰ نفر در مرحله بهره برداری و سایر واحدها در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.
او افزود: حدود ۵۰ درصد از قراردادهای منعقد شده در این شهرک مرتبط با بسته‌بندی انجیر و صنایع فناوری آن است و به دلیل اهمیت این موضوع مراحل اجرایی خوشه صنعتی انجیر استهبان در دست اقدام است که سال آینده عملیاتی خواهد شد.
برنهاد اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام اراضی صنعتی شهرک صنعتی استهبان به متقاضیان واگذار شده، طرح توسعه این شهرک در زمینی به مساحت ۲۶ هکتار در دست پیگیری است.
شهرستان‌های سروستان و استهبان به ترتیب در فاصله ۸۰ کیلومتری و ۲۰۰ کیلومتری شرق شیراز واقع شده‌اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرانه کتاب به ازای هر دانش‌آموز در فارس تنها 7 عدد است