نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان: راهپیمایی 22 بهمن تکلیف انقلابی است


نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان: راهپیمایی 22 بهمن تکلیف انقلابی است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف انقلابی همه نسل‌ها است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز پنجشنبه با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، به رسانه ها افزود: ۲۲ بهمن روز مبارک و بابرکتی است و مردم از شهر و روستا و بزرگ و کوچک برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف انقلابی دارند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونا، مردم وظیفه دارند با حفظ سلامت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و در این زمینه اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان بیان کرد: در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال پرچم ها باید زیاد باشد و همگرایی مردم باید جلوه گری خود را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن شکن و آمریکاهراس است، تاکید کرد: دشمن باید بداند انقلاب تا چه میزان برای مردم عزیز است و تا چه اندازه برای این انقلاب خون اهداشده و این انقلاب نسل به نسل ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به نوعی عبادت، جهاد و مبارزه است، امسال روز ۲۲ بهمن راهپیمایی با شعار «مرگ بر آمریکا» آغاز می شود و با حضور مردم در نماز جمعه همراه خواهد بود.

آیت الله شاهچراغی افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه افول آمریکا و صهیونیسم را که آغاز شده رقم خواهد زد.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: شعارهای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند صلوات بر محمد(ص) و آل محمد عبادت و دارای ثواب و ارزش است و مردم نباید این شعارها را فراموش کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۰ نقطه استان سمنان به صورت خودرویی و در مسیر و ساعات تعیین شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود. برای اطلاع از ساعت و مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اینجا را کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟