تحقق اهداف انقلاب نیازمند حرکت جهادی و همراهی مردم


تحقق اهداف انقلاب نیازمند حرکت جهادی و همراهی مردم

استاندار مرکزی گفت: باید با حرکت جهادی و همراهی بیش از پیش مردم به سمت تحقق اهداف انقلاب پیش برویم .

دکتر فرزاد مخلص الائمه ۲۱ بهمن ماه در جریان سفر به شهرستان محلات به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در آیین افتتاح سالن ورزشی خیرساز نیم‌ور اظهار کرد: بسیاری از انقلاب های مهم جهان در طول ۱۰۰ ها سال اخیر و بویژه در دوره معاصر کمتر موفق شدند که از نیمه اول دهه سوم خود عبور کنند، اما انقلاب اسلامی تقریبا در نیمه دهه پنجم از عمر خود قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم با شرایطی به مراتب پراقتدار تر و استوارتر از دهه های قبل حرکت می کند و در طول بیش از ۴۰ سال اخیر هیچ لحظه ای از آسیب و تهاجم گسترده دشمنان اسلام به وسعت یک دنیا در امان نبوده است و هجوم به این انقلاب در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی، فرهنگی و ... در طول تاریخ بی مانند بوده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردیده است و هزاران کیلومتر از سر حد جغرافیایی، نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی عبور کرده و علیرغم همه کاستی ها که عمدتا در مسائل روبنایی است، اقتدار انقلاب اسلامی در تمام انقلاب های جهان بی نظیر است.

وی رمز بقای این انقلاب به گفته امام راحل انگیزه و مقصد الهی و اجتماع و وحدت مردم حول این مقصد دانست و گفت: حضور مردم در کنار این نظام و رهبر معظم انقلاب عامل موفقیت و پایداری آن بوده است.

مخلص الائمه افزود: ۱۰ ها هزار شهید و ایثارگر برای حفظ حیات و اقتدار این نظام تقدیم شده است، اما به هرحال هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم و راهی نداریم جز اینکه با حرکت جهادی و همراهی بیش از پیش مردم بتوانیم مسیر و فاصله تا اهداف آرمانی انقلاب مانند عدالت، امنیت، رفاه و ... را کم کنیم.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۷۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان مرکزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: یکی از این پروژه ها سالن ورزشی شهر نیم‌ور است. گل سر سبد این طرح ها، پروژه هایی است که توسط خیرین ساخته شده است.

استاندار مرکزی تعداد پروژه های شهرستان محلات در دهه فجر ۱۴۰۰ را بالغ بر ۴۹ طرح برشمرد و گفت: هزینه صرف شده برای این پروژه ها ۵۷۲ میلیارد تومان است، ۴۴ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۵ پروژه نیز آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در این آیین گفت: عمده پروژه های اداره کل با مشارکت خیرین احداث می شود، به طوری در سال جاری بیش از ۵۸ پروژه در استان مرکزی یا توسط خیرین ساخته شده یا خیرین در ساخت با اداره کل مشارکت داشته اند.

محمدی افزود: پروژه سالن ورزشی نیم‌ور به صورت کامل توسط خیر ساخته شد و اداره کل تنها بر روند کار نظارت داشت.

به گزارش ایسنا، سالن ورزشی شهرستان نیمور، توسط خیر قاسمی فر، با ۳۸ میلیارد ریال هزینه احداث شده است و در اختیار دانش آموزان این شهر قرار می گیرد.

تحقق اهداف انقلاب نیازمند حرکت جهادی و همراهی مردم

انتهای پیام




تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...