3 جایگاه سوخت در منطقه خراسان رضوی گشایش یافت


3 جایگاه سوخت در منطقه خراسان رضوی گشایش یافت

سه جایگاه عرضه سوخت هم‌زمان با ایام چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی در منطقه خراسان رضوی به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا، جایگاه عرضه سوخت آل‌مراد در محور مشهد به نیشابور با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی و نیز فرماندار زبرخان و مقام‌های استانی و نیز حضور علی اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گشایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در این آیین گفت: با توجه به نقش جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی در خدمت‌رسانی مطللوب به مردم و کاهش ترافیک جایگاه‌ها و صرفه‌جویی سوخت و با توجه به اشتغال‌زایی جایگاه‌های عرضه سوخت و احداث جایگاه‌ها در کلان‌شهر مشهد و شهرستان‌های تابعه در اولویت اقدام‌ها قرار گرفته است، به‌طوری که موافقت اصولی احداث ۴۶ جایگاه اعم از سی‌ان‌جی و فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه خراسان رضوی صادر شده است.

اصغری افزود: ضمن بهره‌برداری از ۳ باب جایگاه در دهه مبارک فجر در شهرستان‌های مشهد، سرخس و زبرخان، ۳ باب جایگاه دیگر نیز تا پایان سال به چرخه خدمت‌رسانی اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور زائران و مسافران در استان به‌ویژه مشهد مقدس افزایش جایگاه‌ها به منظور افزایش رفاه عمومی و کاهش ترافیک در اولویت منطقه قرار دارد.

اصغری اظهار کرد: ۴۶ باب جایگاه در منطقه در حال احداث بوده است که با راه‌اندازی این جایگاه‌ها حداقل ۴۵۰ نفر به‌طور مستقیم به‌کار اشتغال خواهند داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟