وضعیت کرونا در بوشهر نگران کننده است


وضعیت کرونا در بوشهر نگران کننده است

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 213 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

دکتر احمد یزدان‌پناه جمعه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که تست کرونای ۲۱ نفر از مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر یزدان‌پناه عنوان کرد: امروز سه نفر از هم استانی‌های عزیزمان بر اثر بیماری کرونا فوت شده‌اند که یک مورد آقایی ۸۷ ساله با سابقه واکسیناسیون و بدون بیماری زمینه‌ای که دو دوز واکسن را دریافت کرده، یک خانم ۸۵ ساله بدون بیماری زمینه‌ای و یک خانم ۹۰ ساله با بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا و بدون سابقه دریافت واکسن بوده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۰۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۴۹ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

دکتر یزدان‌پناه افزود: تاکنون دو هزار و ۵۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم انجام واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۷ هزار و ۹۹۴ نفر دراین استان به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از عمارتی اشرافی تا سرپناه جنگ‌زده‌ها؛ مَلِک جانی دوباره می‌گیرد