توزیع 16 هزار تن نهاده طیور میان صاحبان واحدهای مرغ تخمگذار کرمانشاه


توزیع 16 هزار تن نهاده طیور میان صاحبان واحدهای مرغ تخمگذار کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از 16 هزار تن نهاده طیور میان صاحبان واحدهای مرغ تخمگذار استان از ابتدای امسال خبر داد.

ایرج صفایی اظهار کرد: اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار استان در راستای حمایت از تولید و تنظیم بازار تخم مرغ با ۱۴ واحد فعال تحت پوشش خود مشغول به فعالیت است.

وی افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۰ هزار تن ذرت، پنج هزار تن سویا و ۱۳۰۰ تن سبوس از طریق سامانه بازارگاه بین صاحبان واحدهای مرغ تخم گذار استان توزیع شده و امیدواریم با توزیع نهاده ها با نرخ دولتی بتوانیم از واحدهای مرغ تخم گذار استان حمایت کنیم.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به عرضه اینترنتی تخم مرغ در کرمانشاه داشت و گفت: هم اکنون شهروندان کرمانشاهی می توانند در سامانه بازرگام برای خرید تخم مرغ به ازای هر شانه 30 عددی با قیمت 43 هزار تومان ثبت سفارش کنند.

صفایی با بیان اینکه متقاضیان در شهر کرمانشاه می توانند از طریق سایت یا اپلیکشین بازرگام به آدرس الکترونیکی https://kermanshah.bazargam.com/نسبت به ثبت سفارش اینترنتی تخم مرغ با نرخ مصوب اقدام کنند، اضافه کرد: متقاضیان ظرف 24 ساعت پس از ثبت سفارش، تخم مرغ مورد نیاز خود را با قیمت مصوب درب منزل دریافت می کنند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟