اتاق فکر گردشگری کرمان تشکیل شد


اتاق فکر گردشگری کرمان تشکیل شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: اتاق فکر گردشگری کرمان با حضور مدیران خلاق، سازمان‌های مردم نهاد، کارآفرینان موفق این صنعت و همچنین اساتید دانشگاه، جوانان و افراد صاحب نظر تشکیل شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان، فریدون فعالی در نخستین نشست اتاق فکر استان کرمان اظهار داشت: بهره‌گیری از تجربیات و مهارت ها، بازجذب نخبگان گردشگری و استفاده از ظرفیت افراد ایده‌پرداز و نوآور، تبادل افکار، بیان آرا، عقاید و همچنین تصمیم‌سازی و ارائه راهکارهای خلاقانه عملی در راستای بهبود فرایندهای موجود بویژه در دوران پساکرونا از اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری این استان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صنعت گردشگری کرمان با مسایل و مشکلات متعددی دست به گریبان است اظهار داشت: باید با اشتراک‌گذاری تجربیات و مهارت‌ها راهکارهای مناسب برای عبور از این مسایل اتخاذ و در سطح ملی و استانی به مدیران تصمیم ساز ارائه و پیشنهاد شود.

فعالی با اشاره به اینکه درهای اتاق فکر گردشگری کرمان بر روی صاحبان فکر و نوآوری باز است بیان کرد: بدون شک در این اتاق به نقش و ظرفیت نخبگان در گفتمان گردشگری این استان بیش از گذشته توجه خواهد شد.

فعالی با دعوت از دانشجویان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، صاحب‌نظران، کارآفرینان و مدیران و فعالان صنعت گردشگری برای عضویت در اتاق فکر گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: می‌توان با اشتراک‌گذاری مهارت‌ها، تجربیات، خلاقیت‌ها و دانش و تخصص در مسیر توسعه صنعت گردشگری دیار کریمان گام‌های موثری برداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل