11 ایستگاه تصفیه آب در خانه‌های هلال زهک راه‌اندازی شد


11 ایستگاه تصفیه آب در خانه‌های هلال زهک راه‌اندازی شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 11 ایستگاه تصفیه آب با اعتبار افزون‌بر 16 میلیارد ریال گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر خانه‌های هلال شهرستان زهک افتتاح شد.

علیرضا میربهاء الدین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هدف از تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های هلال برقراری ارتباط با مردم و شناسایی اقشار آسیب پذیر است، بر همین اساس ساختاری ایجاد شده تا بتوانیم با همت و تلاش بی وقفه در راستای رفع نیاز ساکنان مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر قدم‌های موثری برداریم.

وی ادامه داد: ما بدنبال تامین کمی و کیفی آب آشامیدنی در روستاها هستیم و در همین راستا مناطقی که تنش آبی جدی دارند تلاش داریم به همت خیران دستگاه آب شیرین‌کن و تصفیه آب نصب کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: حضور مدیران به عنوان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خانه‌های هلال می‌تواند یاری رسان جمعیت در راستای تسکین آلام بشری و فعالیت‌های عام المنفعه جمعیت باشد که از اهداف این سازمان به شمار می‌آید.
وی از اجرای کمپین «برای هم بمانیم» خبر داد و افزود: این کمپین با هدف آموزش و اطلاع رسانی به عموم مردم جهت افزایش واکسیناسیون عمومی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در رده‌های سنی مختلف استان در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟