یک فوتی و 11 مصدوم حاصل بی‌احتیاطی رانندگان در زنجان


یک فوتی و 11 مصدوم حاصل بی‌احتیاطی رانندگان در زنجان

معاون اورژانس استان زنجان گفت: بر اثر وقوع دو حادثه رانندگی، 11 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند و متاسفانه یک نفر جان باخت.

ابراهیم خسروشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: ساعت ۷:۵۰ صبح امروز (۲۴ بهمن‌ماه)، در پی تصادف زنجیره‌ای و واژگونی چندین خودرو سواری در خدابنده سه راهی زاغج، ۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی از اعزام ۳ کد آمبولانس گوگجه ییلاق، زرین‌رود، شماره ۲ خدابنده به محل وقوع حادثه خبر داد و افزود: ۲ مصدوم توسط کد گوگجه ییلاق (آقا ۴۸ و خانم ۱۷) ۳ مصدوم توسط کد زرین‌رود (خانم ۳۴ و ۳۴ و آقا ۳۳ ساله) و ۲ نفر توسط کد شماره ۲ خدابنده (خانم‌ها ۳۴ ساله) پس از دریافت اقدامات پیش بیمارستان به بیمارستان امیرالمومنین انتقال داده شدند.

این مسئول در رابطه با حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا، تصریح کرد: در ساعت ۸:۵۲ امروز، یک دستگاه تیبا در زرین‌رود به سمت گرماب واژگون شد و ۴ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند و یک نفر فوت شد.

معاون اورژانس استان با اشاره به اعزام دو کد آمبولانس گرماب و کهلا به محل وقوع حادثه، خاطرنشان کرد: ۲ مصدوم توسط کد گرماب (خانم۱۷ و دختر بچه ۲) و ۲ مصدوم دیگر توسط کد کهلا (خانم ۳۹ و ۱۴ ساله) پس از دریافت اقدامات پیش‌بیمارستان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) انتقال داده شدند و متاسفانه یک خانم ۳۳ ساله نیز فوت کرده بود که تحویل عوامل انتظامی شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جنب و جوش نوروزی در بازار شب عید در زنجان