چند خبر از دستگیری سارقان در ملایر


چند خبر از دستگیری سارقان در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارقان و کشف چندین فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این ماموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احند ساکی» روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ ملایر سه سارق دستگیر و ۱۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل، انباری‌ها و پشت بام‌های ساختمان‌های آپارتمانی در ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی سه نفر از متهمان را شناسایی و طی دو فقره عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: متهمان که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت و مواد مخدر هستند، در بازجویی‌های فنی، به ۱۸ فقره انواع سرقت از جمله سرقت ۱۰ دستگاه دینام کولر و هشت فقره سرقت از انباری ساختمان‌ها اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۵۵۰ میلیون ریال کشف و تحویل مالباختگان شد.

وی همچنین از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب با اجرای طرح ضربتی توسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد و گفت: در پی صدور حکم قضایی جهت دستگیری دو نفر از اوباش متواری که دارای سوابق متعدد شرارت، عربده‌کشی و مزاحمت و محکوم به چندین سال زندان بودند، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و مراقبت‌های نامحسوس در نهایت پاتوق و مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک اقدام اطلاعاتی و غافلگیرانه، تعداد دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب و شخصی که پاتوق را در اختیار متهمان قرار داده بود، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۰ تیغه انواع سلاح سرد و ۲ عدد پنجه بوکس را کشف و همچنین یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی در ادامه از دستگیری دو نفر از سارقان منازل خالی از سکنه در حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در سطح این شهرستان، این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی دو نفر از متهمان را که دارای چند فقره سابقه سرقت و مواد مخدر بودند، شناسایی کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: با رصد و کنترل متهمان و در یک عملیات هوشمندانه ماموران سارقان را در حین سرقت دو لنگه درب آهنی و یک عدد چهارچوب پنجره به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون ریال دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد مخدر نیز کشف کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری دو سارق و کشف هفت فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در ملایر خبر داد و افزود: در پی وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ملایر، موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده سابقه‌دار و معتاد به مواد مخدر هستند، بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس، سارقان به دو فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو، یک فقره سرقت سیم و کابل برق و چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای طرح نورد توسط بنیاد برکت در اسدآباد