دستگیری اوباش تحت تعقیب در طرح ضربتی پلیس ملایر


دستگیری اوباش تحت تعقیب در طرح ضربتی پلیس ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب با اجرای طرح ضربتی توسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی با اعلام این خبر افزود: در پی صدور حکم قضائی به منظور دستگیری دو نفر از اوباش متواری که دارای سوابق متعدد شرارت، قدرت نمایی، عربده کشی و مزاحمت و محکوم به چندین سال زندان بودند، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و مراقبت‌های نامحسوس در نهایت پاتوق ومخفیگاه متهمان را شناسائی و در یک اقدام اطلاعاتی و غافلگیرانه دو نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب و شخصی که پاتوق را در اختیار متهمان قرار داده بود را دستگیر و به مراجع قضائی تحویل دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۰ تیغه انواع سلاح سرد و دو عدد پنجه بوکس را کشف و همچنین یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

ساکی با تقدیر از حمایت های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با هرگونه اوباش گری و با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این ماموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد می کند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب