قیمت نیسان پاترول 2022 ارزان‌تر از چری تیگو 8 در ایران است


قیمت نیسان پاترول 2022 ارزان‌تر از چری تیگو 8 در ایران است

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شاسی بلند خوشنام نیسان پاترول 2022 با عملکرد و امکانات فوق‌العاده، در اروپا با قیمتی کمتر از چری تیگو 8 پرو در ایران به عرضه می‌رسد! نیسان به دنبال رشد فروش نیسان پاترول نسل ششمی در استرالیا، بروزرسانی‌هایی جزئی را برای مدل 2022 آن در این منطقه در نظر گرفته است. هم‌اکنون دو نسخه Ti... نوشته قیمت نیسان پاترول...

شاسی بلند خوشنام نیسان پاترول 2022 با عملکرد و امکانات فوق‌العاده، در اروپا با قیمتی کمتر از چری تیگو 8 پرو در ایران به عرضه می‌رسد!

نیسان به دنبال رشد فروش نیسان پاترول نسل ششمی در استرالیا، بروزرسانی‌هایی جزئی را برای مدل 2022 آن در این منطقه در نظر گرفته است. هم‌اکنون دو نسخه Ti و Ti-L از نیسان پاترول 2022 در این استرالیا موجود هستند.

قیمت نیسان پاترول 2022 ارزان‌تر از چری تیگو 8 در ایران استقیمت نیسان پاترول 2022 ارزان‌تر از چری تیگو 8 در ایران است

حالا مدل Ti از جلوپنجره مشکی، نشان جدید نیسان و دریچه‌های هوای اصلاح‌شده گلگیر جلو بهره‌مند شده است. نیسان مدل پرچمدار Ti-L را نیز به دریچه‌های هوا و نشان جدید مجهز کرده ولی تغییری در جلوپنجره آن ایجاد نکرده و همچنان این مدل را با جلوپنجره کرومی عرضه می‌کند.

در این بین، جالب است بدانید قیمت پاترول 2022 از قیمت کنونی چری تیگو 8 پرو در ایران ارزان‌تر است! نسخه Ti پاترول 58,608 دلار برابر با تقریباً 1 میلیارد و 575 میلیون تومان و نسخه Ti-L آن 67,850 دلار برابر با تقریباً 1 میلیارد و 822 میلیون تومان قیمت دارد. این درحالی است که شاسی بلند چینی چری تیگو 8 پرو در ایران با قیمت 1 میلیارد و 750 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت نیسان پاترول 2022 ارزان‌تر از چری تیگو 8 در ایران استقیمت نیسان پاترول 2022 ارزان‌تر از چری تیگو 8 در ایران است

هرچند شاسی بلند افسانه‌ای نیسان نیازی به تعریف ندارد، از ویژگی‌ها و امکانات جذاب نیسان پاترول 2022 مدل Ti-L باید به فضای کافی برای 7 سرنشین، مموری برای صندلی راننده، سیستم صوتی Bose با 13 اسپیکر، دو نمایشگر 8 اینچی در ردیف دوم مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی به همراه هدفون و کنترل، مانیتور دید عقب، روف ریل، سانروف، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و… اشاره کرد.

هر دو مدل نیسان پاترول 2022 از پیشرانه بنزینی 5.6 لیتری V8 تنفس طبیعی به همراه گیربکس اتوماتیک 7 سرعته برخوردار هستند. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتون‌متر را دارد. سیستم چهار چرخ متحرک هوشمندانه پاترول نیز اطمینان حاصل می‌کند که خودرو در سخت‌ترین شرایط از کشش لازم بهره خواهد برد.

منبع :Carscoops

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !