یک آرزوی خوب برای سالن‌های کنسرت/ یاد از فرامز پایور در جشنواره موسیقی فجر


یک آرزوی خوب برای سالن‌های کنسرت/ یاد از فرامز پایور در جشنواره موسیقی فجر

تهران- ایرنا- پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای ناصر زینعلی، خواننده پاپ و برگزاری مراسم یاد از فرامز پایور در جشنواره موسیقی فجر همراه بود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ بود که همچنان با وجود ۳۰ درصد ظرفیت سالن به تماشای کنسرت می‌آیند.

ناصر زینعلی ورودش به سالن را با اجرای قطعه تو چقدر نابی آغاز کرد و سپس در سخنانی، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا مسئولان بلیت کمتری برای فروش گذاشته‌اند، این تصمیم به خاطر همه ماست و اینکه از بیماری جلوگیری شود. با این حال امیدوارم به زودی سالن‌های کنسرت را پر از جمعیت ببینیم.

او سپس قطعه جنگل موهات را اجرا کرد و اجرای عشقمون خاصه بخش دیگری از برنامه‌های اجرای شب گذشته بود.

یک آرزوی خوب برای سالن‌های کنسرت/ یاد از فرامز پایور در جشنواره موسیقی فجر


بخش دیگری از این اجرا به گروه‌نوازی گیتار اختصاص داشت و قطعه نفس با حال و هوایی متفاوت اجرا شد؛ هارمونیکا نوازی آرمان محمدی نیز در این قطعه مورد توجه قرار گرفت.

ناصر زینعلی سپس در سخنانی گفت: خوشحالم هموطنانی مثل شما دارم. فکر می‌کنم که واقعا ارزشش را داشت چند سالی صبر کنم تا به این لحظه برسم.

سالن دهلوی و یادی از فرامز پایور

سالن دهلوی هم در ادامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر، میزبان رامین صفایی، نوازنده سنتور بود و به تکنوازی و بداهه پردازی پرداخت.

او فراگیری سنتور را نزد ناصر صفایی آغاز کرده و در سال های ۷۰ تا ۷۷ نزد زنده یاد فرامرز پایور شاگردی کرده است. او همچنین از محضر اساتیدی چون زنده یاد پرویز مشکاتیان، پشنگ کامکار و مجید کیانی بهره برده است.

از دیگر فعالیت های رامین صفایی می توان به همکاری او با محمدرضا شجریان و مجید درخشانی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز