پنج مدرسه در باغملک به بهره‌برداری رسید


پنج مدرسه در باغملک به بهره‌برداری رسید

اهواز - ایرنا - پنج مدرسه در قالب هشت کلاس درس، روز سه‌شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی به صورت همزمان در مناطق کم‌برخوردار شهرستان باغملک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین افتتاح این مدرسه‌ها بیان کرد: دولت تلاش دارد تا هر سال به تعداد فضاهای آموزشی ایمنی و استاندارد اضافه کرده و مدارس سنگی و خطرساز را حذف کند.

علی قربانی افزود: یکی از این مدارس با زیربنای ۱۴۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در منطقه‌ آل خورشید باغملک بود که به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح همزمان چهار مدرسه دیگر در باغملک بیان کرد : مدرسه ۲ کلاسه شهید موسوی نژاد بوگری با زیربنای ۷۶ متر مربع و اعتبار 6 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قلعه تل، مدرسه یک کلاسه بامداد چشمه روغنی با زیربنای ۶۵ مترمربع و اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در منطقه آسماری، مدرسه یک کلاسه میرزا رضا کرمانی با زیربنای ۴۱ مترمربع و اعتبار ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال در منطقه دره استل ۹ باغملک، و یک مدرسه یک کلاسه با زیربنای ۱۰۹ مترمربع و اعتبار 2 میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در روستای آب انارک هپرو این شهرستان به بهره‌برداری رسیدند.
طبق اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تا پایان امسال یکهزار کلاس درس دیگر در این استان بهره‌برداری خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی