فوتی‌های ناشی از کرونا در سردشت به 165 نفر رسید


فوتی‌های ناشی از کرونا در سردشت به 165 نفر رسید

مهاباد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 165 نفر در این شهرستان جان خود را بر اثر این بیماری ازدست داده اند.

داود آتشی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع کل فوتی های کرونای سردشت، 134 نفر با نتیجه قطعی تست مثبت و 31 مورد هم با نتیجه تست منفی در سردشت بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هشت نفر در بخش کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) در بخش آی سی سی هستند، گفت: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری نوع جدید کرونا به صورت کامل غلبه و از ابتلا به آن جلوگیری کرد، استقبال حداکثری از واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت با بیان اینکه تزریق دز سوم جز تاکیدات وزارت بهداشت است، ادامه داد: تکمیل فرآیند واکسیناسیون نقش به سزایی در ایجاد ایمنی جامعه و کنترل کرونا دارد براین اساس از شهروندان درخواست می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تزریق و تکمیل فرآیند واکسیناسیون خود و اعضای خانواده اقدام کنند.

آتشی اضافه کرد: دستورالعمل آغاز واکسیناسیون کرونا در کودکان پنج سال و بالاتر از هفته گذشته آغاز و واکسیناسیون این گروه سنی نیز هم اکنون در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی سردشت با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ورود استاندار آذربایجان غربی به اقلیم کردستان عراق