قسمت دوم سریال جیران بزودی


پریناز ایزدیار (http://www.araas.ir/latest-photos-parinaz-izadyar/) متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. بازیگر نقش جیران را ایشان ایفا می کنند. خبر پخش قسمت دوم سریال جیران در 29 بهمن را خانم قسمت دوم سریال جیران بزودی (http://www.araas.ir/jeyran/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس ,...

سریال جیران

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

جیران مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی است. قسمت اول این سریال ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از فیلیمو پخش شد و منتظر قسمت دوم سریال جیران باشید.
داستان سریال جیران عاشقانه و تاریخی است. این ماجرا، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند که هنگامی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است.

جیران یک سریال پربازیگر با هنرمندان کاربلد می باشد که لذت دیدن این فیلم را دوچندان می کند.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری‌نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی آشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال جیران هنرنمایی کرده اند.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. بازیگر نقش جیران را ایشان ایفا می کنند.

خبر پخش قسمت دوم سریال جیران در 29 بهمن را خانم پریناز ایزدیار در اینستاگرامش انتشار داده است.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 10 شهریور سال 1353 در تهران است. او مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه را دارد.
وی همسر ریما رامین فر می باشد و هر دوی آنها از بازیگران خوب کشورمان هستند.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

تصاویر بازیگران سریال جیران

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

نهال دشتی متولد سال ۱۳۷۱ در شهر تهران و بازیگر است. وی سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد، وی دارای مدرک سینما از دانشگاه سوره است. گریم و لباس زیبای نهال دشتی سریال جیران

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

غزل شاکری بازیگر و طراح متولد 22 اسفند سال 1357 در تهران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی طراحی صنعتی است و در حال حاضر هم مشغول انجام طراحی صحنه، طراحی داخلی، اواز و موسیقی است و البته بعضی از مواقع هم بازیگری می کند.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران و بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم سنتوری سوپر استار شد. بهرام رادان در سریال جیران نقش ناصرالدین شاه را بازی می کند.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 17 فروردین سال 1362 می باشد. وی همسر مهدی پاکدل بازیگر ایرانی است. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم مارمولک( کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را شروع کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.ران است.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

امیرحسین فتحی متولد ١٠ مهر ١٣٧٢ بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. وی دانشجوی ادبیات انگلیسی و سینما، فارغ التحصیل ممتاز بازیگری از موسسه ی سینمایی کارنامه است. وی که پس از سینمایی پریناز(١٣٨٩) به کارگردانی بهرام بهرامیان برای گذراندن دوره های وورک شاب بازیگری و تحصیلات به خارج از کشور رفت. او فرزند دوم حسن فتحی کارگردان ایرانی می باشد.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

هومن برق‌ نورد متولد ۵ دی ماه سال ۱۳۴۸ در تهران است و بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرده است. او در یک خانواده ۵ نفره بزرگ شده است، یکی از خواهرانش کارگردان و دیگری استاد نقاشی ساکن خارج می باشد. تاکنون کارهای درخشان زیادی از آقای برق نورد دیده ایم و این بار درخشش ایشان در سریال جیران را خواهیم دید.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 17 شهریور 1364 در تهران است. او دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد. ستاره دختر آتیلا پسیانی بازیگر خوب کشورمان است.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

سمیرا حسن پور متولد آذرماه سال 1363 در تهران میباشد، وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد. او هم اکنون بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می باشد.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ ‌التحصیل رشته‌ صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. مریلا زارعی با مجموعه‌ تلویزیونی کارآگاه علوی، به کارگردانی حسن هدایت، وارد عرصه‌ بازیگری شد. وی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره‌ فیلم فجر، تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه‌ سینما، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از جشنواره‌ فیلم فجر، لوح زرین بهترین بازیگر زن و بسیاری جوایز دیگر را در کارنامه هنری خود دارد.

قسمت دوم سریال جیران بزودی

سریال جیران

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان است و در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد. وی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک بوده و علاوه بر بازیگری در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌ است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان