سردار اشتری: نهضت تبیین و روشنگری مقابل رسانه‌های استکباری ایجاد شود


سردار اشتری: نهضت تبیین و روشنگری مقابل رسانه‌های استکباری ایجاد شود

سبزوار- ایرنا- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در شرایطی که فعالیت رسانه های استکباری هر روز گسترده تر می شود باید نهضت تبیین و روشنگری مقابل این رسانه ها سریعتر ایجاد شود.

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در جمع خانواده شهدا و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان سبزوار افزود: دشمن با تمام توان و عملیات روانی رسانه ای در پی ناامیدی مردم و جوانان است که باید با بکارگیری همه ظرفیت ها، دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

وی ادامه داد: محور فعالیت رسانه های استکباری بر مبنای تغییر باورها و رفتارها و ایجاد شک و تردید است که در این راستا باید نهضت روشنگری و تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به وسیله همه گروهها و هر فردی که بلندگویی در اختیار دارد عملیاتی شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در مسیر گام دوم با هدایت های رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی، قدرت مردم و نخبگان به مسیر تعالی و پیشرفت خود ادامه می دهد.

وی افزود: ملت ایران چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفت و انقلاب اسلامی مقتدرانه و هوشمندانه با عزت وارد چهل و چهارمین سال پیروزی خود شد.

سردار اشتری ادامه داد: در شرایطی که دشمن و استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر این باور بود که انقلاب دوام نمی آورد، امروز در شرایطی که آبروی دشمن رفته است انقلاب اسلامی راه خود را باشکوه و به خوبی ادامه می دهد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، انسجام و هوشیاری مردم و خون شهدا مسیر رو به پیشرفت خود را پیموده و امروز در عرصه های مختلف توسعه یافته است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، نعمت امنیت است بطوریکه امروز با اینکه در اطراف ما و در حوزه کشورهای منطقه اتفاقات و ناامنی های بسیار رخ داده است، امنیت پایدار و با ثبات در ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: تحرکات مختلف در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان با هدف خدشه دار نمودن امنیت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که به لطف الهی، رشادت جبهه مقاومت و سردار شهید سلیمانی توطئه دشمنان خنثی شد.

سردار اشتری گفت: یکی از ستون های اصلی امنیت کشور، نیروی انتظامی است که نیروهای زبده، حرفه ای و متدین آن با روحیه جهادی و تجهیزات و فناوری روز در تمامی نقاط کشور برای امنیت جانفشانی می‌کنند و گواه این مطلب شهدای والامقامی است که تقدیم امنیت کشور شده است.

وی افزود: شهرستان سبزوار زادگاه علما و مشاهیر بزرگ که در مسیر جاده اصلی تهران - مشهد و زائران حضرت امام رضا (ع) قرار دارد باید از تمامی ظرفیت های منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه منور رضوی استفاده کند.

در سفر امروز فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی به سبزوار، آموزشگاه علمی تخصصی حضرت جوادالائمه (ع)، یک کلانتری و ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر به بهره برداری رسید.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نگهداری از 4000 معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد خراسان رضوی