وزیر بهداشت وارد اصفهان شد


وزیر بهداشت وارد اصفهان شد

اصفهان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روز پنجشنبه بمنظور افتتاح چهار طرح درمانی و بهداشتی و بازدید از چند طرح عمرانی و توسعه درمانی وارد اصفهان شد.

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در سفری یک روزه به استان اصفهان از چند طرح توسعه و در حال ساخت بهداشتی و درمانی در شهرستان های اصفهان، نجف آباد و خمینی شهر بازدید و چند طرح در بخش سلامت و درمان در شهرستان‌های نجف آباد و لنجان را افتتاح خواهد کرد.
وزیر بهداشت در سفر خود به استان اصفهان از طرح توسعه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان امام حسین (ع) در کلانشهر اصفهان بازدید خواهد کرد.

مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین(ع) زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سال ۹۱ افتتاح شد و دارای بخش‌های مختلف از جمله تخت‌های اطفال، داروخانه، درمانگاه عمومی و تخصصی و بخش همودیالیز است؛ طرح توسعه این بیمارستان از سال ۱۳۹۴ با هدف افزایش امکانات و بخش های درمانی در این مرکز آغاز شد.

بازدید از طرح توسعه بیمارستان ساعی خمینی شهر یکی دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان اصفهان است؛ طرح نوسازی و توسعه بیمارستان ساعی از سال ۱۳۹۲ و با مشارکت جمعی از خیران آغاز شده است.

همچنین وزیر بهداشت در سفر به نجف آباد و پس از حضور در گلستان شهدای این شهر و زیارت مزار شهید محسن حججی از بیمارستان در حال ساخت شیخ بهایی نجف آباد بازدید خواهد کرد.

افتتاح آزمایشگاه مرکزی و مرکز غربالگری سرطان نجف آباد دیگر برنامه های سفر عین اللهی وزیر بهداشت به استان اصفهان است.

وزیر بهداشت در سفر خود به استان اصفهان به شهرستان لنجان خواهد رفت و در علاوه بر افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در فولادشهر و افتتاح آزمایشگاه مرکزی لنجان از طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان در زرین شهر بازدید خواهد کرد.

استان اصفهان جمعیتی بالغ بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دارد که در ۲۸ شهرستان ساکن هستند.

این خطه دارای ۶۹ بیمارستان با حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ تخت مصوب و ۳۶۸ آزمایشگاه تشخیص پزشکی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس