از فعالیت سامانه‌های مجازی فروشگاهی حمایت می‌کنیم


از فعالیت سامانه‌های مجازی فروشگاهی حمایت می‌کنیم

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: استان زنجان به عنوان استان پیشرو در ایجاد و به‌کارگیری سامانه‌های مجازی برای توزیع اقلام اساسی بوده و توسعه این سامانه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۴ فروشگاه مجازی در استان در حال فعالیت بوده و دو فروشگاه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی است. از این فروشگاه‌ها در سامانه فعال و بومی استان که دارای امکانات انباری و حمل‌ونقل مناسبی بوده‌اند، به عنوان سامانه‌های منتخب، در حال عرضه اقلام اساسی تنظیم بازاری با حمل و تحویل رایگان درب منازل مردم هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان با علاقه‌مندی و مشارکت مدیران دو سامانه بومی بخش خصوصی که با مراجعه به فضای مجازی قابل دسترسی بوده و خود این فروشگاه‌ها نیز در سطح شهر زنجان تبلیغات گسترده‌ای برای معرفی خود انجام داده‌اند، در حال حاضر برنج، شکر، مرغ گرم و تخم‌مرغ و گوشت قرمز را با نرخ مصوب تنظیم بازاری در سبد عرضه دارند.

این مسئول تصریح کرد: یکی از فروشگاه‌ها در زمینه عرضه عموم اقلام فروشگاهی و تنظیم بازاری اعم از خشکبار و اقلام پروتئینی فعالیت داشته و دومی در حال حاضر در حوزه توزیع خشکبار و میوه و تره‌بار فعال بوده که حتی سیب‌زمینی تنظیم بازار را نیز عرضه داشته است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان افزود: زنجانی‌ها با توجه به شرایط کرونایی فعلی نیازی به مراجعه حضوری برای تامین اقلام تنظیم بازار نداشته و می‌توانند با ثبت سفارش در یکی از این دوسامانه، متناسب با نیاز خانوار،کالای خود را بدون پرداخت هزینه حمل در درب منزل دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت سامانه‌های فروشگاهی فعلا در شهر زنجان بوده و سازمان جهادکشاورزی از سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی و فعالیت سایر سامانه‌های فروشگاهی در همه شهرستان‌ها حمایت می‌کند و توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازاری را با اولویت از طریق این سامانه انجام خواهد داد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!