فرماندار: استقرار تعزیرات حکومتی در تیران فرآیند نظارتی را تکمیل می‌کند


اصفهان - ایرنا - فرماندار تیران و کرون گفت: استقرار تعزیرات حکومتی در این...
اصفهان - ایرنا - فرماندار تیران و کرون گفت: استقرار تعزیرات حکومتی در این شهرستان فرآیند نظارتی بازار را تکمیل و مراجعات مردمی به اداره شهر مجاور حذف می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی محمدی کیا بعد از ظهر روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار تیران و کرون در محل فرمانداری افزود: اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان وجود ندارد و متخلفین صنفی و پرونده های قاچاق کالا به شهرستان نجف آباد برای رسیدگی ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه قاضی رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی تیران باید دارای ابلاغ باشد، تصریح کرد: به دلیل عدم حکم تا سه ماهه گذشته هیچ پرونده‌ای از این شهرستان بررسی نمی‌شد که این مشکل در حال حاضر رفع شده است.

فرماندار تیران و کرون یادآورشد: استقرار قاضی تعزیرات حکومتی در این شهرستان در حال پیگیری است تا فرآیند نظارت صنفی تکمیل و مشکلات رفت و آمد به شهر مجاور کاهش یابد.

وی بر نظارت نسبت به مراحل توزیع اقلام دولتی، فروش کالا و تامین اجناس مهم زندگی مردم در ماه پایانی سال و ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار به صورت هفتگی بررسی و کالای مورد نیاز مردم شهرستان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیریت جهاد کشاورزی برآورد و پیگیری تامین آن از مرجع توزیع استانی انجام شود.

محمدی کیا با بیان اینکه ۱۲۰ تن سیب و پرتقال برای نوروز به قمیت دولتی در این منطقه توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال ۷۵ تن روغن، ۳۸ تن قند، ۱۵۷ تن برنج، ۱۳۵ تن شکر و چهار تن مرغ به صورت قمیت مصوب دولتی برای تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: ماموریت تنظیم بازار اخیرا بر عهده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار گرفته که با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی مثل صنعت، معدن و تجارت و تعاون روستایی انجام خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون یادآورشد: بیش از ۳۰ تن روغن و ۳۳ تن شکر برای تامین نیاز این منطقه از سوی جهاد کشاورزی به منظور در توزیع در بازار تقاضا شده که بزودی انجام می شود.

وی یادآورشد: ۲۵ درصد از تولید تخم مرغ هر خطه برای تنظیم بازار و عرضه دولتی در سامانه رهتاب به ثبت می رسد و توزیع آن به صورت قیمت حمایتی خواهد بود.

تیران و کرون با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید