نحوه فعالیت مدارس لرستان در روز شنبه 30 بهمن اعلام شد


نحوه فعالیت مدارس لرستان در روز شنبه 30 بهمن اعلام شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: نحوه فعالیت مدارس استان در روز شنبه 30 بهمن همانند هفته گذشته است و برای مابقی روزها نیز در جلسه ستاد استانی کرونا تصمیم گیری می شود.

به گزارش ایرنا سیدعیسی سهرابی شامگاه جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: بر این اساس آموزش در شهرهای قرمز مجازی، مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری حضوری و شهرهای نارنجی ترکیبی می باشد.

وی گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونای استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، شنبه ۳۰ بهمن فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس شهری استان که وضعیت کرونایی آن‌ها قرمز است در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شهرهای نارنجی،کلاس های مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی بصورت مجازی و مدارس دوره متوسطه اول و دوم هم بصورت ترکیبی برگزار خواهد شد.

سهرابی گفت: حدود ۲۰ درصد دانش‌آموزان استان از زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و یا وسایل الکترونیکی برخوردار نیستند که این تعداد بیشتر در مناطق روستایی، عشایری و حاشیه‌ شهرها ساکن هستند که فعالیت مدارس با جمعیت کمتر از ۳۰ نفر در این مناطق بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

هم اکنون ۱۰ شهر لرستان در وضعیت قرمز و رومشکان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیش از 364هزار نفر از جاذبه های گردشگری لرستان دیدن کردند