توئیت خفن و لاتی زیباترین بازیگر زن !!


توئیت خفن  و لاتی زیباترین بازیگر زن !!

دنیا مدنی یکی از زیباترین بازیگران زن با نشر توئیتی خفن نظر همه را به خود جلب کرد .

دنیا مدنی متولد 13 تیرماه 1369 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است . بجز بازیگری ، طراح لباس می باشد مدتی در مالزی و سپس در جهاد دانشگاهی طراحی لباس خوانده است.او دختر رویا تیموریان از همسر اولش می باشد.

دنیا تنها یک خواهر دارد و پدرش میر ولی الله مدنی تهیه کننده است ، ناپدری او مسعود رایگان می باشد و یک پسرخاله کارگردان به نام نیما طباطبایی داشت که بدلیل تومور مغزی فوت کرد.

توئیت خفن  و لاتی زیباترین بازیگر زن !!

با طراحی لباس و دستیاری در سینما فعالیت خود را شروع کرد و از سال 91 با سریال زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی وارد بازیگری با تلویزیون شد ، فیلم مفت آباد اولین کار او در سینما می باشد.

توئیت خفن  و لاتی زیباترین بازیگر زن !!

دنیا مدنی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

توئیت خفن  و لاتی زیباترین بازیگر زن !!

دنیا مدنی بازیگری که با بازی در سریال رهایم نکن در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد اولین حضور جدی خود را در قاب تلویزیون با سریالی مناسبتی تجربه کرد. اگرچه این هنرمند کشورمان که در زمینه طراحی لباس تحصیلات خود را ادامه داده است در فیلم سینمایی سرو زیر آب ، مفت آباد و نزدیکتر نیز نقشی را ایفا کرده است اما بازی در سریال رهایم نکن باعث شناخت او در میان مخاطبان تلویزیون شده است.

توئیت خفن  و لاتی زیباترین بازیگر زن !!

بازی دنیا مدنی در نقش فرناز با سریال تلویزیون رهایم نکن که در رمضان 97 از شبکه سه روی آنتن رفت و مربوط به موضوع اجتماعی تجاوز بود دیده شد .


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)