محدودیت های کرونایی برای امکان ورزشی پرخطر خلخال اعمال شد


محدودیت های کرونایی برای امکان ورزشی پرخطر خلخال اعمال شد

اردبیل_ایرنا_رییس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: به علت افزایش موج ششم کرونا و شیوع سویه امیکرون، محدودیت های کرونایی برای برخی از امکان ورزشی پرخطر این شهرستان اعمال شد.

سید ناصر میرمرسلی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نظر به افزایش انتشار سویه جدید ویروس امیکرون کرونا و قرار گرفتن شهرستان خلخال در وضعیت نارنجی این ویروس مهلک و به منظور پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا، برخی از اماکن ورزشی پرخطر از جمله استخر شنای فجر اداره ورزش وجوانان شهرخلخال به مدت دو هفته و از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ لغایت روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ تعطیل اعلام می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار داشت: در صورت تشخیص ستاد فرماندهی مقابله با کرونای خلخال، محدودیت های کرونایی متناسب با وضعیت رنگ بندی شهرستان و نیز آمار ابتلا و بستری کرونا در خصوص سایر رشته ها و اماکن ورزشی دولتی و بخش خصوصی اعمال خواهد شد.

میر مرسلی گفت: پیش از این ورود و فعالیت کودکان زیر ۱۲ سال در سطح همه اماکن ورزشی و در سطح همه رشته ها ممنوع اعلام شده و متصدیان و گردانندان همه باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آزادی قدس با اتحاد و همبستگی کشورهای مسلمان میسر است