17 نفر از اراذل و اوباش قرچک دستگیر شدند


17 نفر از اراذل و اوباش قرچک دستگیر شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: با اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی، 17 نفر از اراذل و اوباش قرچک دستگیر شدند.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران سرهنگ نجم‌الدین مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرچک، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت را به صورت ضربتی و با قاطعیت تمام در سطح شهرستان اجرا کردند.
وی افزود: در اجرای این طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و خیابانی، هنجارشکنان و مخلین نظم عمومی در سطح محلات آلوده و جرم خیز شهرستان قرچک شناسایی شد.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی و رعایت سایر موازین شرعی و قانونی، ۱۷ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی دستگیر شدند.

سارقان تلفن همراه در قرچک دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری ۲ سارق حرفه ای موبایل و کشف ۱۰ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
وی گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهرستان قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات گسترده پلیسی سارقان را که یک خانم تبعه افغانستانی و یک مرد ایرانی بودند، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
مرادی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه از عابران در این شهرستان اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تاکنون سارقان توسط ۶ نفر از شاکیان شناسایی شده اند، عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سارقان احشام پیشوا دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا دو نفر سارق حرفه‌ای احشام دستگیر و با اعترافات آنان ۳۰ رأس دام سرقتی کشف شد.
سرهنگ محمد جزایری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درخصوص سرقت احشام در پیشوا، رسیدگی به این پرونده و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های علمی و تخصصی، هویت دو نفر که اقدام به این سرقت کرده بودند به دست آمد و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا افزود: متهمان دستگیر شده پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۳۰ رأس دام اعتراف کردند.

مزرعه استخراج رمزارز در پاکدشت کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: یک مزرعه استخراج رمز ارز با ۱۵ دستگاه ماینر به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ علی بخشی افزود : مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و عوامل پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی دریکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان، به یک کارگاه که به احتمال قوی در امر استخراج ارز دیجیتال فعالیت داشت مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار می گیرد.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع محترم قضائی در بازرسی این مکان ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان این مطلب که متهمین پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع محترم قضایی معرفی شدند.
وی افزود: برخورد با پدیده قاچاق به عنوان یکی دلایل مهم آسیب‌زا به بدنه اقتصاد سالم و پویا از اولویت های پلیس می باشد، لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و برخورد قانونی صورت گیرد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


سارقان کیف قاپ در پاکدشت دستگیر شدند