3600 متر مربع از مجتمع فرهنگی 9 دی به شهرداری بوشهر رسید


3600 متر مربع از مجتمع فرهنگی 9 دی به شهرداری بوشهر رسید

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: حکم قطعی مبنی بر اعاده مالکیت مجتمع فرهنگی 9 دی به مساحت 3600 متر به نام شهرداری بوشهر صادر شد.

جعفر پورکبگانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بنابر دستور دستگاه قضا و بررسی کارشناسان اداره ثبت مالکیت شهرداری بوشهر بر اساس سند تک برگ اثبات و نداشتن سهم حقوقی آقای هاشمی (فردی مدعی مالکیت) در ۳۶۰۰ متر مربع از این ملک اعلام شد.

وی اضافه کرد: روز سه شنبه ۳۶۰۰ متر مربع از مساحت این مجتمع (سر جلو ملک) که متعلق به شهرداری است مشخص خواهد شد و باقی ملک به صاحبان اصلی خواهد رسید.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: با مشخص شدن صاحبان باقی ملک، اداره ارشاد اسلامی استان بوشهر و شهرداری بوشهر وارد معامله خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بیست و هشتم دی ماه امسال مجتمع ۱۷ هزار متر مربعی ۹ دی شهر بوشهر به عنوان مهمترین فضای فرهنگی هنری مرکز استان پلمب شده بود و در این خصوص حواشی بسیاری وجود داشت.

مجتمع فرهنگی هنری بوشهر در سال ۷۸ با حضور رئیس جمهور وقت به بهره برداری رسد و در کنار سالن همایش ۴۰۰ نفره، دارای گالری و پالاتوهای تئاتر است. همچنین هنرستان هنرهای زیبای دختران بوشهر نیز در آن فعال است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


«تجمع مردمی امت رسول الله» در گناوه برگزار شد