مولر: جای محمد صلاح در تیم منتخب خالی بود


مولر: جای محمد صلاح در تیم منتخب خالی بود

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ جای محمد صلاح را در تیم منتخب سال فیفا خالی می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه و نیم پیش بود که مراسم بهترین‌های سال فیفا برگزار شده و بر اساس سنت سال‌های اخیر اسامی تیم منتخب سال نیز منتشر شد. اما علی‌رغم حضور چهار مهاجم در ترکیب به نام‌های کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، خبری از محمد صلاح در تیم منتخب نبود. حالا توماس مولر در مصاحبه‌ای مدعی شد احتمالا غیبت این ستاره مصری در رقابت‌های یورو 2020 عامل اصلی رخ دادن این اتفاق بوده است.

مولر: جای محمد صلاح در تیم منتخب خالی بود


توماس مولر گفت: "انتخاب منصفانه تیم‌های سال همیشه دشوار است، زیرا افراد دیدگاه‌هایِ کمی متفاوت دارند. محمد صلاح در حال حاضر در فرم فوق‌العاده‌ای قرار داشته و همه او را مورد ستایش قرار می‌دهند. ناامیدکننده بود که محمد صلاح در لیست تیم منتخب جهان انتخاب نشد و ممکن است رخ دادن این اتفاق به دلیل برگزاری رقابت‌های یورو 2020 در تابستان سال گذشته باشد.


رقابت‌های یورو یورو از اهمیت بالایی برخوردار است و البته به همین علت بازیکنانی از تیم ملی ایتالیا، تیم قهرمان این تورنمنت را در ترکیب خواهید یافت. در واقع این ترکیبی از موفقیت فردی و جمعی است. معمولاً 20 بازیکن را می‌توان انتخاب کرد و فقط چهار یا پنج نفر از آنها شایسته هستند. اما در نهایت به نظر من محمد صلاح شایسته حضور در ترکیب تیم سال فیفا بود."


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر