آمار روزانه کرونا در استان همدان؛ 2 فوتی و 153 بیمار جدید


همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با شناسایی 153...
همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با شناسایی 153 بیمار جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان به 552 نفر رسید.

دکتر «محمد طاهری» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۰۷ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۹۶۵ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در حال حاضر ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسیده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز خاطرنشان کرد: تاکنون سه میلیون و ۳۰ هزار و ۶ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

وی افزود: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۱۱۸ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۹۸ نفر دُز دوم و ۴۹۰ هزار و ۹۹۰ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودرآهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته