تصادف‌های فوتی در مهاباد 30 درصد کاهش یافت


تصادف‌های فوتی در مهاباد 30 درصد کاهش یافت

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس راه نقده - مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون آمار فوتی‌های ناشی از تصادف های برون شهری در مهاباد با همکاری مردم 30 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ اسماعیل کیکاوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی ۱۱ ماهه گذشته ، هفت مورد تصادف فوتی با مجموع ۱۱ کشته در محورهای مهاباد ثبت شده که این میزان پارسال ۱۲ فقره تصادف با مجموع فوتی ۱۵ مورد بوده است.

وی ادامه داد: طی سال جاری همچنین ۹۲ مورد تصادف جرحی با مجموع ۱۴۱ مصدوم در این شهرستان اتفاق افتاده که این آمار سال گذشته ۹۸ مورد با مجموع ۱۷۷ زخمی بوده است.

فرمانده پلیس راه نقده - مهاباد در خصوص تصادفات خسارتی نیز اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۲۵۶ مورد تصادف خسارتی در سطح محورهای مواصلاتی مهاباد ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه ۱۳ مورد بیشتر است.

سرهنگ کیکاوس از کاهش جریمه های راهنمایی و رانندگی در جاده ها خبر داد و گفت: امسال ۲۳ هزار برگه جریمه در محورهای مهاباد صادر شده که این مقدار در سال گذشته بیش تر از ۲۵ هزار برگه بود.

وی از نبود رنگ آمیزی راه های برون شهری و نابسامانی در تحویل پروژه های راهدای انتقاد کرد و افزود: محورهای برون شهری در برخی از نقاط بدون رنگ آمیزی مشخص زیر بار ترافیکی رفته که برای رانندگان و حتی پلیس نیز سردرگرمی ایجاد کرده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای گردشگرپذیر این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!