تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 مشخص شد


تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 مشخص شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت «یونیورسال» تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 – Despicable Me 4 را اعلام کرد؛ برای تماشای این پویانمایی موردانتظار، باید حداقل 2 سال دیگر منتظر بمانید. تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 تایید شد و در کنار آن، استودیوی «ایلومینیشن» تاریخ اکران انیمیشن «مهاجرت» (Migration) را نیز اعلام کرد. طبق اعلام...

شرکت «یونیورسال» تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 – Despicable Me 4 را اعلام کرد؛ برای تماشای این پویانمایی موردانتظار، باید حداقل 2 سال دیگر منتظر بمانید.

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 تایید شد و در کنار آن، استودیوی «ایلومینیشن» تاریخ اکران انیمیشن «مهاجرت» (Migration) را نیز اعلام کرد.

طبق اعلام یونیورسال، انیمیشن من نفرت انگیز 4 در تاریخ «3 ژوئیه 2024» (13 تیر 1403) به اکران سینماهای جهان در می‌آید. این تاریخ کمی دور از انتظار بود و پیش‌بینی می‌شد که انیمیشن مذکور بسیار زودتر به نمایش درآید.

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 مشخص شدتاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4 مشخص شد

«کریس رناد» که ساخت قسمت‌های اول و دوم مجموعه را در کارنامه دارد، قسمت چهارم را در کنار «پاتریک دلاژ» کارگردانی خواهد کرد. از صداپیشگان این نسخه می‌توان به استیو کارل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میرندا کازگرو و استیو کوگان اشاره کرد. نگارش فیلم‌نامه را «مایک وایت» برعهده دارد که آثاری همچون «مدرسه راک» و سریال «نیلوفر سفید» را نوشته است. من نفرت انگیز 4 در سال 2017 رسما تایید شد اما توسعه‌ی آن به دلایل نامشخص تاخیر خورد.

داستان مجموعه در رابطه با «گرو»، یکی از بزرگ‌ترین خلافکاران دنیا است که به تدریج، به آدم بهتری تبدیل می‌شود. من نفرت انگیز، دو نسخه‌ی فرعی پیرامون «مینیون‌ها» هم دارد که اولی در سال 2015 بیش از 1 میلیارد دلار فروخت و دومی در تاریخ «1 ژوئیه 2022» (10 تیر 1401) اکران می‌شود. ناگفته نماند که من نفرت انگیز 3 هم موفق شده بود در گیشه، از مرز 1 میلیارد دلار فروش عبور کند.

دیگر اثر جدید استودیوی ایلومینیشن که مهاجرت نام دارد، در تاریخ «30 ژوئن 2023» (9 تیر 1402) اکران می‌شود.

مهاجرت، در رابطه با خانواده‌ای از اردک‌ها است که پدرشان را راضی می‌کنند به مسافرت بروند. «بنجامین رنر» که با انیمیشن «ارنست و سلستین» نامزد اسکار شد، وظیفه‌ی ساخت مهاجرت را برعهده دارد. این انیمیشن ناآشنا، همزمان با فیلم «ایندیانا جونز 5» روی پرده می‌رود و باید دید تا چه اندازه موفق خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان