مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد: تکلیف قیمت برنج خرید قبل باید مشخص شود


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد: تکلیف قیمت برنج خرید قبل باید مشخص شود

مشهد- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در مصوبه جدید قیمت‌گذاری برنج توسط وزارت جهاد کشاورزی باید تکلیف قیمت برنج‌هایی که از قبل خریداری شده نیز مشخص شود.

امیر دلداری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مقدار بسیاری برنج در بازار مشهد وجود دارد که از قبل خریداری شده و در مصوبه جدید مشخص نیست قیمت آنها چگونه باید محاسبه شود.

وی ادامه داد: در صورتی که قیمت برنج‌ خرید قبل که در بازار موجود است مشخص شود، می‌توان نظارت لازم را انجام داد، زیرا قیمتهایی که از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای انواع برنج اعلام شده است شامل برنج‌های خرید جدید است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد به قیمتهای جدید انواع برنج در بازار اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه وزارت جهاد کشاورزی قیمت هر کیلوگرم برنج طارم ایرانی درجه یک ۶۵ هزار تومان، برنج طارم درجه دو ۶۰ هزار تومان، برنج ایرانی شیرودی ۴۲ هزار تومان، برنج هندی وارداتی ۳۰ هزار تومان، برنج پاکستانی وارداتی ۳۱ هزار تومان، برنج هندی وارداتی و برنج پاکستانی وارداتی توسط شرکت خدمات بازرگانی نیز به ترتیب ۲۴ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان است.

وی افزود: قیمت برنج در مبادی تولیدی از قیمت مصوب اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی بیشتر است و برنج موجود در بازار نیز مربوط به خریدهای قبل صنوف می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم