ورود 19 دستگاه اتوبوس نو به تبریز


ورود 19 دستگاه اتوبوس نو به تبریز

سرپرست شهرداری تبریز از تحویل‌ 19 دستگاه اتوبوس خریداری شده از ایران خودرو دیزل و انتقال آنها به تبریز خبر داد.

مهدی یوسفی با اعلام این مطلب، گفت: با مساعدت و پیگیری شورای محترم اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز و با تلاش مدیرعامل و همکاران شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده بامداد امروز وارد تبریز شد.

وی افزود: این اتوبوس ها از نوع بنز آتروس تک کابین ساخت شرکت ایران خودرو دیزل است و اعتبار لازم برای خرید این تعداد اتوبوس ۸۵۵ میلیارد ریال بوده که از محل فروش اوراق مشارکت تامین و پرداخت شده است.

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: پس از طی تشریفات لازم برای واگذاری این اتوبوسها به بخش خصوصی و با بهره‌برداری از اتوبوس های فوق در هفته‌های آتی، شاهد افزایش کمی و کیفی در ارائه خدمات به همشهریان عزیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر خرید اتوبوس از محل اوراق مشارکت صورت گرفته افزود: با دریافت ۲۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت در سال آینده نیز شاهد نوسازی ناوگان اتوبوس رانی تبریز خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یوسفی ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیگیری، علاوه بر انعقاد قرارداد خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس در هفته‌های آتی و از محل اعتبارات شهرداری تبریز، بتوان از تخصیص یارانه کمکی دولت محترم در سال ۱۴۰۱، تعداد بیشتری اتوبوس خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک