مشتریان آسیاتک می‌توانند از طریق شماره 90001544 به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند


محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک، می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید آسیاتک است و مشتریان این شرکت می‌توانند از طریق شماره 90001544 به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند. به گزارش روابط عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، محمد بابایی معاون کسب‌وکار این مجموعه با تاکید بر اینکه توسعه خدمات سازمانی و...

مشتریان آسیاتک می‌توانند از طریق شماره 90001544 به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند
محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک، می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید آسیاتک است و مشتریان این شرکت می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.
به گزارش روابط عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، محمد بابایی معاون کسب‌وکار این مجموعه با تاکید بر اینکه توسعه خدمات سازمانی و یکپارچه‌سازی از برنامه‌های اصلی آنهاست می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید مجموعه ماست که در ابتدا خودمان از آن استفاده کردیم و مشتریان ما هم می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.
بابایی ادامه می‌دهد: این سرویس برای کسب‌وکار‌هایی که دنبال ارتباط با مشتری و تبلیغات گسترده و اثربخش هستند انتخاب درستی است؛ چراکه امکان همسان‌سازی خط پیامک با خطوط ثابت را در اختیار سازمان قرار می‌دهد و از این طریق، به توسعه کسب‌وکار‌ها کمک می‌کند. ضمن اینکه شاخص‌ترین سرویس‌های آسیاتل در این بخش خطوط تلفن Toll Free با پیش‌شماره ۹۰۰۰ و خطوط تلفن ارزش افزوده با پیش شماره ۹۰۹۰ است. Toll Free در واقع امکان تماس رایگان برای ارباب رجوع و مخاطبان سازمان است و از این رو می‌تواند به بهبود ارتباطات سازمان با مخاطبان کمک کند.
مشتریان آسیاتک می‌توانند از طریق شماره 90001544 به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند
محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک
به گفته معاون کسب‌وکار آسیاتک، آنها تاکنون به بیش از ۶ هزار سازمان و مجموعه خصوصی و دولتی خدمات راهکار‌های جامع سازمانی شامل ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی، مرکز داده و سرور ابری و تلفن ثابت سازمانی، ارائه داده‌اند: مجموعه ما در راستای تحقق این اهداف یک پازل سه‌تکه از خدمات را طراحی کرده است که شامل ارائه خدمات حوزه اینترنت و انتقال داده، خدمات حوزه مرکز داده (Data Center) و خدمات حوزه تلفن ثابت و پیامک می‌شود.
بابایی در ادامه با بیان اینکه امروزه متمرکز کردن سرور‌های شبکه و استفاده از منابع مشترک نگهداری، ضررورت استفاده از خدمات حوزه Data Center را برای مسئولان و کارشناسان فنی سازمان‌ها انکارناپذیر کرده است می‌گوید: آسیاتک بزرگ‌ترین مرکز داده بخش خصوصی کشور را در اختیار دارد و به سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات سرور اختصاصی، سرور ابری (Cloud)، میزبانی سرور و سرور مجازی ارائه می‌کند و حالا یکی از تامین‌کنندگان متنوع‌ترین پلن‌های سرور‌های اختصاصی برای نیازمندی‌های متفاوت در بین مراکز داده فعال در کشور است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل