مراکز اقامتی استان تهران برای نوروز با 50درصد تخفیف خدمات ارائه می دهند


مراکز اقامتی استان تهران برای نوروز با 50درصد تخفیف خدمات ارائه می دهند

تهران- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بیان کرد که برای نوروز مراکز اقامتی 50درصد و مراکز پذیرایی نیز 20درصد درنرخ مصوب در خدمات تخفیف را به گردشگران ارائه خواهند کرد.

پرهام جانفشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صدد هستیم با ارایه این گونه بسته ها هم افزایی خاص که در بخش های مختلف گردشگری شامل حمل و نقل، اسکان، پذیرایی و تفریحات ایجاده کرده تا علاقه مندان از فضاهای گردشگری تهران بهره لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه تهران از ظرفیت خوبی در گردشگری طبیعت، شهری و تاریخی برخوردار است خاطر نشان کرد: آنچیزی که برای ما مهم است، در حقیقت این بوده تا بتوان با آمادگی کامل و ارائه پکیج سفر ارزان مردم ایران را به بازدید از تهران در ایام نوروز تشویق کنیم چرا که با توجه به خلوتی و محیط های پرشمارش در ایام دیدنی و خاطره انگیز خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۳ هتل با ظرفیت ۱۶هزار تخت در تهران وجود دارد.

جانفشان در پاسخ به این سوال برای نوروزچند میدانگاه(نوروزگاه) تعبیه شده است خاطر نشان کرد که درنظر داریم تا در ۴ نقطه تهران در راستای حضور شهروندان فضاهایی گردشگری را برپا کنیم.

وی ادامه داد: در این نوروزگاهها که از ۲تا ۱۱ فرودین فعال می شود با ارائه برنامه های مختلف "شب های فرهنگی"، زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

صحبتی برای ساخت هتل با میراث فرهنگی انجام نشده است

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در پاسخ به این سوال مبنی براینکه شهرداری تهران در صدد است تا چند هتل را با همکاری بخش خصوصی در بوستان های پایتخت ایجاد کند، آیا در این خصوص صحبت و ارایه طرح به میراث فرهنگی شده است یا خیر؟ اظهار کرد: تا کنون در این رابطه با میراث فرهنگی استان صحبتی انجام نشده و در جریان این رویکرد مدیریت شهری نبوده ایم بلکه هر هتل و مرکز گردشگری در تهران اضافه شود ما نیز از آن استقبال خواهیم کرد.

به گفته وی باید طرح اعلام و امکان سنجی آن صورت گیرد و بعد از آن مجوز صادر می شود.

جانفشان اضافه کرد که در حال حاضر وضعیت اماکن اقامتی استان تهران با وجود هتل ها و اماکن اقامتی متعدد از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403