معاون وزیر ورزش :جایگاه ورزش هرمزگان باید تقویت شود


معاون وزیر ورزش :جایگاه ورزش هرمزگان باید تقویت شود

بندرعباس - ایرنا-معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به استعداد های خوب ، جایگاه ورزش استان هرمزگان درحوزه های مختلف باید تقویت شود.

به گزارش ایرنا، بنیامین شکوه فر روز پنجشنبه در آیین تودیع ومعارفه مدیران کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: در همین راستا فردی را برای مدیریت ورزش استان انتخاب کردیم که از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد که امیدوارم که بتواند با حمایت های سایر نهادهای استان مشکلات سر راه ورزش را رفع کند.

وی ادامه داد: با تغییر دولت ها اتفاقی که می افتد این است که برخی از مدیران کل هم تغییر می کند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید امروز شاهد رفتن مدیرکل سابق ورزش و معرفی سرپرست جدید اداره کل ورزش وجوانان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان نیز گفت:نگاه نوجوانان و جوانان ما به نخبگان ورزشی است پس ما هم باید تا جایی که می توانیم از حوزه ورزش حمایت کنیم و بنده تا زمانی که هستم از ورزش استان حمایت خواهیم کرد.

علی رئوفی افزود: من بعد از این که به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی انتخاب شدم اولین دستگاهی که مورد بازدید و ارزیابی قرار دادم ورزش و جوانان بود زیرا این حوزه بسیار برایم ارزشمند است.
دراین مراسم که بهنام محمودی دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش وجوانان و خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند ضمن تقدیر از خدمات محمود امیاری ، مظفر مهری خادمی به عنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)