رییس سازمان جهاد کشاورزی: 600 تن میوه شب عید مردم لرستان ذخیره‌سازی شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی: 600 تن میوه شب عید مردم لرستان ذخیره‌سازی شد

بروجرد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 600 تن سیب و پرتقال برای میوه شب عید مردم لرستان در سردخانه پنج هزار تنی شهرستان بروجرد ذخیره‌سازی شده است.

سید عماد شاهرخی عصر جمعه در حاشیه بازدید از سردخانه پنج هزار تنی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۰۰ تن پرتقال تامسون و ۲۰۰ تن سیب برای تامین میوه شب عید شهروندان لرستانی در سردخانه ذخیره سازی شده است که به بازار عرضه خواهد شد.

وی اظهار داشت: قیمت میوه شب عید توسط کار گروه راهبردی کشور تعیین خواهد شد و وزیر جهاد کشاورزی قول داده که قیمت تعیین شده زیر قیمت بازار باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در راستای تامین گوشت مورد نیاز در لرستان ۶۰۰ تن مرغ منجمد و ۶۰ تن گوشت قرمز وارد استان شده که تاکنون برای مرغ ۲۸۰ تن حواله و برای گوشت ۱۵ تن حواله صادر شده است تا در اختیار مردم استان لرستان قرار بگیرد.

شاهرخی افزود: در استان لرستان کشتار گوشت مرغ و گوشت قرمز روزانه صورت می گیرد که مازاد بر نیاز استان به استانهای همجوار نیز صادر می شود، در صورت احساس کمبود در گوشت هیچ مانعی برای وارد کردن مرغ و گوشت منجمد به استان لرستان نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به همراه تعدادی از مدیران شهرستانی استانی از سردخانه پنج هزار تنی بروجرد بازدید و از نزدیک با روند ذخیره سازی میوه شب عید آشنا شدند.

امسال میوه شب عید شهروندان لرستان شامل سیب و پرتقال در بروجرد ذخیره سازی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل