صاحبان صنایع از تیم‌های ورزشی کاشان حمایت کنند


صاحبان صنایع از تیم‌های ورزشی کاشان حمایت کنند

مربی تیم جوانان والیبال باریج اسانس کاشان گفت: صاحبان صنایع با حمایت از تیم‌های ورزشی این شهرستان می‌توانند نقش موثری در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و توسعه ورزش ایفا کنند و آینده ورزش قهرمانی کاشان را تضمین کنند.

علی اصغر عموزاده بیدگلی، پس از قهرمانی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک رده سنی جوانان کشور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فینال این دوره از مسابقات با صف‌آرایی تیم‌های باریج اسانس کاشان و رعد پدافند هوایی برای کسب عنوان قهرمانی برگزار شد که تیم باریج اسانس کاشان با شکست سه بر صفر حریف، عنوان قهرمانی لیگ دسته یک جوانان سال ۱۴۰۰ را به‌دست آورد.

وی افزود: تیم باریج اسانس کاشان با سهمیه تیم جوانان سرو قامتان همدان راهی این مسابقات شده بود که نادر باغ‌شیخی سرمربی تیم و مهدی جلالی نیز سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.

مربی تیم جوانان والیبال باریج اسانس کاشان، گفت: دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک رده سنی جوانان کشور نیز با حضور تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مقاومت بسیج برگزار شد که تیم مقاومت سه بر صفر نماینده سیرجان را شکست داد و عنوان سومی را به دست آورد.

عموزاده بیدگلی گفت: برای تیم باریج اسانس کاشان امیرحسین عبدالهی، امیررضا شمشیری، عرفان خالویی نوش آبادی، امیر رمضان نیا، امیررضا کریمی، احمدرضا صالح، یونس دشتی، محمد امینیان، امیرحسین قرایی، ابوالفضل گواهی بیدگلی، مبین جعفری، مهدی هاشمی، متین رضایی، محمدامین خیاطیان، حسین منافی بیدگلی، ابوالفضل فلزی، علیرضا نعمت الهی نوش آبادی، علیرضا انصاریفر، امیرحسین گلکار، بازی کردند.

وی تصریح کرد: با وجود استعدادهای ورزشی در منطقه بزرگ کاشان، مسئولان باید بیش از پیش به وضعیت ورزش منطقه توجه و رسیدگی داشته باشند تا بتوانیم با نام و سهمیه کاشان در مسابقات شرکت کرده و افتخارآفرینی کنیم.

مربی تیم جوانان والیبال باریج اسانس کاشان، تاکید کرد: منطقه کاشان، یک قطب صنعتی است که صاحبان صنایع با حمایت از تیم‌های ورزشی این شهرستان می‌توانند نقش موثری در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و توسعه ورزش ایفا و آینده ورزش قهرمانی کاشان را تضمین کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک رده سنی جوانان کشور همزمان با ۲۲ بهمن در چالوس با حضور ۱۶ تیم آغاز شده و روز دوم اسفندماه با قهرمانی بازیکنان باریج اسانس کاشان به پایان رسید. در گروه «الف»، تیم‌های ایرانشید چالوس، شهداب جوان یزد، اسپورت هوشیار تبریز، وارنا گیلان، پیام سرخرود، چادر ملو اردکان، کندوان شمال نور و تخت جمشید مرودشت و در گروه «ب» نیز تیم‌های مقاومت، افق قم، گیتی‌پسند اصفهان، آریا تنکابن، گل‌گهرسیرجان، رعد پدافند، قارتال سرعین و باریج اسانس کاشان شرکت داشتند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افزایش 43 درصدی سفرهای نوروزی