«وشهر» از برگزاری مزایده خبر داد


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک شهر در نظر دارد تا 111 رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا 111 رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را از طریق  مزایده عمومی از...

کد خبر : 172248 تاریخ انتشار : 8 اسفند 1400
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک شهر در نظر دارد تا ۱۱۱ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.

به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۱۱۱ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را از طریق مزایده عمومی از تاریخ۱۴۰۰٫۱۲٫۰۵ لغایت ۱۴۰۰٫۱۲٫۱۴ با شرایط نقد ، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات (فروش اقساطی ، اجاره به شرط تملیک ومرابحه) به فروش رساند.

متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی، هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ حتی ایام تعطیل رسمی به نشانی تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۴ شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش (کارگزار فروش) و یا در خصوص املاک عرضه شده در جزیره کیش به شعبه بانک شهر واقع در مجتمع تجاری پردیس ۲ مراجعه و یا با تلفن‌های ۲-۸۸۶۵۴۵۸۱– ۰۹۱۰۱۵۴۴۳۹۹ و ۰۹۰۱۰۴۸۰۶۹۳ تماس حاصل نمایند.

آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز چهار شنبه ۱۴۰۰٫۱۲٫۱۴ ساعت۱۵ و تحویل پاکت های پیشنهاد قیمت صرفاً در نشانی های مذکور می باشد.

«وشهر» از برگزاری مزایده خبر داد «وشهر» از برگزاری مزایده خبر داد «وشهر» از برگزاری مزایده خبر داد
2 views

منتخب امروز


سامانه حواله الکترونیک بین بانکی (سحاب) چیست؟