سالاد میوه کودک | آموزش طرز تهیه سالاد میوه حوشمزه مخصوص کودک


آموزش طرز تهیه سالاد میوه کودک سالاد میوه کودک گزینه ای مناسب برای فرزند دلبند شما است زیرا خیلی خوشمزه است و براحتی هم تهیه می شود. اگر فرزند شما اشتهای کمی دارد، می توانید به جای دادن هله هوله، به او سالاد میوه بدهید تا ویتامین و مواد مغذی کافی وارد بدنش شود. در […] نوشته سالاد میوه کودک | آموزش طرز تهیه سالاد میوه حوشمزه مخصوص کودک...

آموزش طرز تهیه سالاد میوه کودک

سالاد میوه کودک گزینه ای مناسب برای فرزند دلبند شما است زیرا خیلی خوشمزه است و براحتی هم تهیه می شود. اگر فرزند شما اشتهای کمی دارد، می توانید به جای دادن هله هوله، به او سالاد میوه بدهید تا ویتامین و مواد مغذی کافی وارد بدنش شود. در این مطلب دستور تهیه سالاد میوه را می خوانید.

مواد لازم:

آب آناناس یک قاشق سوپ خوریسیب کمپوت شده یک عددموز یک عددگیلاس سه عددطالبی سه اسکوپ کوچک

سالاد میوه کودک | آموزش طرز تهیه سالاد میوه حوشمزه مخصوص کودک

طرز تهیه:

سالاد میوه سالادی محبوب برای بچه ها است و دارای رنگ های متنوع است و تزیین آن می تواند باعث تشویق کردن کودک شمابرای خوردن سالاد شود.در ابتدا میوه ها را بشویید و بگذارید تا خشک شوند.پوست موز را بگیرید و به صورت حلقه ای برشبزنید.شاخه و برگ گیلاس ها را جدا کنید و هسته آنرا خارج کنید.طالبی را از وسط برش بزنید و دانه های آن را خارج کنید و مغز آن را به شکل اسکوپی در بیاورید.از طالبی می توانید به عنوان رف سالاد هم استفاده کنید و دارای شکل زیبایی است و طعم سالاد را هم بهتر می کند.نیمه دیگر طالبی را مقداری تزیین کنید و تمام میوه ها را با هم مخلوط کنید و داخل آن را ببرید.سالاد میوه آماده است و می توانید برای کودک خود سرو کنید.این سالاد در فصل تابستان بسیار خوشمزه است و البته می توانید بنابر ذائقه خود بهآن بستنی ساده هم اضافه کنید.

سالاد میوه کودک | آموزش طرز تهیه سالاد میوه حوشمزه مخصوص کودک

امیدواریم از طعم این سالاد لذت برده باشید. در بخش های دیگر می توانید طرزز تهیه سالاد اولویه روسیه و سالاد اسفناج با نارنگی را هم ببینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول