مدیرکل حج و زیارت زنجان: نتایج ثبت نام کنندگان عتبات عالیات اعلام شد


مدیرکل حج و زیارت زنجان: نتایج ثبت نام کنندگان عتبات عالیات اعلام شد

زنجان - ایرنا – مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: نتایج پیش ثبت نام علاقه‌مندان سفر زیارتی به عتبات عالیات از این استان اعلام شد.

ابراهیم احدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه مندانی که برای سفر زیارتی عتبات عالیات از ۲۴ اسفند امسال تا هشتم فروردین سال آینده پیش ثبت نام کرده بودند، پذیرفته اعلام شدند.
وی تاکید کرد: متقاضیان می توانند از امروز/نهم اسفند/ به سایت پیش ثبت نام مراجعه کنند و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: ثبت نام قطعی در کاروان ها از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه جاری شروع خواهد شد.
احمدی تاکید کرد: پذیرفته شدگان می توانند بر اساس اولویت خود به بخش ثبت نام سایت، لینک قطعی کردن ثبت نام مراجعه و یا از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.
وی اظهار داشت: قرعه کشی به صورت گروهی انجام و برای هر گروه یک اولویت تعیین شده است.
مدیر کل حج و زیارت استان زنجان، زمانبندی ثبت نام قطعی اولویت های یک و ۲ را از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه و اولویت های سوم و چهارم را از ساعت ۱۲ ظهر همین روز بیان کرد.
به گفته احمدی، اولویت های پنجم و ششم نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه امسال و اولویت های ذخیره هفتم و هشتم نیز در صورت تکمیل نشدن کاروان ها می توانند از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه ۲۱ اسفند ماه به همین سایت مراجعه و ثبت نام کنند.
وی اظهارداشت: در حال حاضر تمامی سفرهای عتبات عالیات از طریق هوایی انجام می شود و هیچ سفر زمینی به کشور عراق انجام نمی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...