نمایش باد سرخ وزیدن گرفت از رامهرمز به جشنواره سراسری پسامهر راه یافت


نمایش   باد سرخ وزیدن گرفت   از رامهرمز به جشنواره سراسری پسامهر راه یافت

اهواز - ایرنا - نمایش باد سرخ وزیدن گرفت از شهرستان رامهرمز به بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر فارس راه یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه تئاتر خوزستان، نمایش "باد سرخ وزیدن گرفت" کاری از گروه نمایشی آرماندیس رامهرمز به بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر راه پیدا کرد.

هیات داوران انتخاب جشنواره متشکل از سعیدرضاخوش شانس، افشین زارعی و سیدمهدی فرجامی پس از بازبینی ۷۵ فیلم تئاتر صحنهای ۱۱ اثر را به بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر معرفی کردند.

نمایش " باد سرخ وزیدن گرفت" به کارگردانی نرگس نوری ممبینی و نویسندگی مهدی آشوغ به عنوان تنها نماینده استان خوزستان و شهرستان رامهرمز در بخش رقابتی این جشنواره حضور خواهد داشت.

این اثر با نگاهی متفاوت و از زاویه‌ای غیرمعمول به آدم ها و اتفاقات زندگی آنها در روزهای جنگ ایران و عراق می پردازد و دریافتی متفاوت به مخاطبی ارایه می‌کند.

نمایش "باد سرخ وزیدن گرفت " پیش از این در سی و سومین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب رتبه برتر موسیقی نمایش، رتبه سوم بازیگری زن، رتبه سوم نویسندگی و رتبه برتر بازیگری خردسال شد.

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر پسامهر به دبیری علی نیکومنش از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ به صورت حضوری در شهرستان فسا برگزار می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


دغدغه ورزش خوزستان، مزایده سالن‌های ورزشی است