برخورد قاطع و جدی پلیس زنجان با اراذل و اوباش


 برخورد قاطع و جدی پلیس زنجان با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت نیست، از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری 18 نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش گفت: به منظور ارتقای احساس امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی‌امان با مخلان نظم و امنیت عمومی و نیز ارتقای امنیت عمومی شهروندان، طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هماهنگی قضایی از هفته گذشته در استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مزاحمان نیست، بیان کرد: پلیس برخورد مقتدرانه‌ای با کسانی که بخواهند با رفتارهای خشن، روح و روان و نیز کالبد اجتماعی جامعه را دچار تلاطم و ناامنی کنند، خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از مقام قضایی در حمایت از پلیس در برخورد با ناامن‌کنندگان جامعه، اظهار کرد: با اجرای این طرح و با اشرافیت کامل اطلاعاتی ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سطح یک و ۱۴ نفر از اراذل و اوباش نوظهور، شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

جهانبخش، هدف از اجرای این طرح را که مطالبه بحق مردم و همشهریان است، ارتقای امنیت روانی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: از افراد دستگیر شده در اجرای این طرح، ۲۰ دستگاه سلاح سرد و گرم، قریب به ۲۰۰ کیلوگرم مواد پیش‌ساز مواد محترقه و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه حمایت از پلیس در واقع حمایت از مردم و کمک به ارتقای امنیت شهروندان است، افزود: هر عاملی اعم از انسانی و رفتاری که بخواهد امنیت مردم را دچار خدشه کند، قطعاً برخورد سختی خواهد شد و فرزندان شما در انتظامی استان، قهرمانانه و تا پای جان در راستای دفاع از امنیت شهروندان و توسعه امنیت شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان زنجان تلاش می‌کنند.

این مسئول به تعامل خوب پلیس با دستگاه قضا در استان اشاره کرد و گفت: پلیس با حمایت دستگاه قضایی در راستای امنیت و آرامش شهروندان، طرح‌های مختلفی در دستور کار دارد.

جهانبخش با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود، به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را بر هم بزنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار