فرماندار بهار: توجه ویژه به امور تربیتی یادگار مقدس شهیدان رجایی و باهنر است


فرماندار بهار: توجه ویژه به امور تربیتی یادگار مقدس شهیدان رجایی و باهنر است

همدان_ایرنا_ فرماندار شهرستان بهار گفت: توجه ویژه به امور تربیتی و گرامیداشت هفته ای تحت این عنوان از یادگارهای مقدس و ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بهار، روح الله نباتی در جمع مربیان پرورشی و مشاورین مدارس شهرستان بهار، افزود: اثرگذار بودن جملات و بیانات معلمان و مربیان در رشد فکری دانش آموزان بسیار بالا است و محتوای آموزشی باید در جهت رشد و تکامل این عزیزان تدوین گردد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان امانت هایی در دست معلمان‌ هستند که همچون نهال باید این قشر را با علم و دانش پرورش داد تا برای رشد و اعتلای انقلاب به ثمر برسند.

فرماندار شهرستان بهار گفت: مربیان پرورشی در مسیر انبیا گام برمی‌دارند و نقش بسزایی در رشد و تعالی فرزندان این سرزمین برعهده دارند.

نباتی تصریح کرد: به طور یقین آموزش همراه با پرورش لازمه رشد و تکامل دانش آموزان است.

وی گفت: کتاب خوانی در همه زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را باید ترویج دهیم تا صرفا مطالعه کتب درسی در برنامه مطالعه دانش آموزان نباشد.

فرماندار شهرستان بهار افزود: در جهاد تبیین، معلمان و مربیان با بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش آموزان باید این رسالت انقلابی را به خوبی ایفا کنند.

بر اساس این گزارش، بزرگداشت ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان و مربیان و معلمان در شهرستان بهار برگزار شد.

شهرستان بهار از توابع استان همدان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)